Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Jeg går på vg1 og tar 1p. I alle fag har jeg 5, men i matte har jeg 3. Føler meg så sykt dårlig. Er helt bestemt på å bli politi. Vil denne karakteren ødelegge for meg i fremtiden? Får mest sannsynlig 3 i 2P også (viss ikke verre). Klarer ikke bedre enn 3. Motivasjonen er ikke akkurat på topp heller, så dette lover ikke bra.  Føler liksom at alt blir ødelagt av matematikken.. 

Endret av ei321
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se politiskolen som motivasjon. Om du jobber hardt med matten, så er det oppnåelig. Be om hjelp fra klassekamerater, eller eldre elever. 
Om du får 3 til slutt, så vil det jo trekke ned snittet, men hvor mye det kan ødelegge er umulig å si, snittet for å komme seg inn kan endre seg. 

AnonymBruker
Skrevet

Vet du selv hvor du sliter hen? Hvis du søker opp "matte 1p" på youtube finnes det flere forklaringsvideoer om de ulike temaene i 1p, kanskje kan det hjelpe deg litt. http://sinus-1p.cappelendamm.no/ Hvis du bruker boka sinus finner du på denne nettsiden diverse løsningsforslag på oppgaver som kan være greie å se på om du står fast på et eller annet. Det er også fint å øve på flere tidligere eksamener i 1P. Lykke til!

Anonymkode: 87b11...27a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...