Gjest Gjesta Skrevet 15. desember 2004 #1 Skrevet 15. desember 2004 Hvor ofte skifter dere truser/boxer?? Og skjer dette alltid i samsvar med dusj/vask? Med gutter har jeg erfart at; - noen skifter boxer hver dag men UTEN vask,... - noen skifter boxer hver dag MED vask - noen hopper i dusjen og vasker seg for så å ta på boxeren de hadde på seg før de hoppet i dusjen,... Foretrekker alternativ 2 uten tvil, og lever selv opp til det. Synes faktisk alternativ 3 er ganske ekkelt. Hvordan er det med dere? Hva synes dere om gutter/jenter som har på seg samme undertøy etter en dusj??
Arkana Skrevet 15. desember 2004 #2 Skrevet 15. desember 2004 Jeg skifter undertøy hver dag, og dusjer også hver dag. Samboeren min gjør det samme, for oss er det en selvfølge. Jeg synes det er litt ekkelt å ha på undertøy mer enn en dag, men føler samtidig det er litt hysterisk. Så fremt man ikke svetter, har utflod eller inkontinensproblemer er det vel egentlig ingenting galt i å bruke en truse litt mer enn bare én dag. Jeg skifter hver dag for min egen velvære, ikke av helsemessige grunner.
Samantha Skrevet 15. desember 2004 #3 Skrevet 15. desember 2004 Eg skifta truse kvar morning, fordi eg syns det er ekkelt å bruke dei fleire dagar. Dessuten søv eg naken, og det kunne ikkje falle meg inn å plukke opp ei brukt truse fra golvet og ta på meg.
Tusseline Skrevet 15. desember 2004 #4 Skrevet 15. desember 2004 Jeg skifter såklart truse/boxer/string hver dag (finnes ingen unntak), fordi jeg synes det rett og slett er ekkelt å gå med flere dager på rad. Alle har da litt utfold i løpet av en dag, noe som vil lukte over lengre tid.
Gjest gjest1 Skrevet 15. desember 2004 #5 Skrevet 15. desember 2004 Hver morgen. Dusjer enten om morgenen eller før jeg legger meg. Kjæresten min bytter boxer hver dag. Truser og boxere er ikke det som fyller vaskemaskinen akkurat..
Gjest Étoile Skrevet 15. desember 2004 #6 Skrevet 15. desember 2004 Ren truse hver morgen etter dusjen. Glad kjæresten gjør det samme.
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #7 Skrevet 15. desember 2004 Skifter to ganger om dagen her.. dusjer om morgenen og tar selvsagt på nytt undertøy, oftest string. Om kvelden er det på med sovetruse, enten jeg dusjer eller ikke, takler ikke string om natten.. I tillegg bruker jeg truseinnlegg, alltid.. skifter etter behov. Fine vaner.. :-) Sokker skiftes hver dag, og etter hver dusj. Dette er det ikke alle hankjønn som er like nøye med.. :-?
Melon Skrevet 15. desember 2004 #8 Skrevet 15. desember 2004 Ren truse hver morgen etter dusjen. Glad kjæresten gjør det samme. Samme her. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #10 Skrevet 15. desember 2004 Skifter som regel en gang, i perioder med mye utflod skifter jeg 2-3 ganger. Sambo også skifter hver dag etter å ha dusjet.
Chihiro Skrevet 15. desember 2004 #11 Skrevet 15. desember 2004 Jeg dusjer hver morgen, og tar alltid på ren truse og rene sokker etterpå. Bruker dessuten ofte truseinnlegg.
Gjest Gjesta Skrevet 15. desember 2004 #12 Skrevet 15. desember 2004 Skifter to ganger om dagen her.. dusjer om morgenen og tar selvsagt på nytt undertøy, oftest string. Om kvelden er det på med sovetruse, enten jeg dusjer eller ikke, takler ikke string om natten.. I tillegg bruker jeg truseinnlegg, alltid.. skifter etter behov. Fine vaner.. :-) Sokker skiftes hver dag, og etter hver dusj. Dette er det ikke alle hankjønn som er like nøye med.. :-? Jeg og! Hadde ikke klart noe annet...
Gjest Anonymous Skrevet 16. desember 2004 #13 Skrevet 16. desember 2004 skifter truse i hvertfall en gang om dagen..trener en del så jeg dusjer så og si hver dag men tillater å gå en dag uten dusj (ikke når jeg har mensen da) og syns ikke jeg er urenslig av den grunn. forresten, er det ikke litt uheldig å gå med truseinnlegg hver dag ettersom "utstyret" ikke får puste... trodde at man fikk sopp av det jeg.
Carmen_ Skrevet 16. desember 2004 #14 Skrevet 16. desember 2004 Skifter hver dag. Klarer ikke gå med truse/bokser mer enn en dag av gangen.
Gjest miau Skrevet 16. desember 2004 #16 Skrevet 16. desember 2004 Dusjer/vasker meg og skifter undertøy hver dag. ALTERNATIV 4: Skifter kun boxer når de har dusjet (ikke hver dag altså)
Piglet Skrevet 16. desember 2004 #17 Skrevet 16. desember 2004 Jeg skifter undertøy og dusjer hver dag, og det samme gjelder kjæresten. Piglet
Gjest Mrs. Potter Skrevet 17. desember 2004 #19 Skrevet 17. desember 2004 Skifter undertøy etter dusjen hver dag. Det samme gjør sambo.
Heidipia:) Skrevet 17. desember 2004 #20 Skrevet 17. desember 2004 Jeg dusjer hver morgen, og tar alltid på ren truse og rene sokker etterpå. Bruker dessuten ofte truseinnlegg. samme her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå