AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #1 Skrevet 20. mars 2017 Personen som ødela den nekter å betale. Han var full å mistet den i bakken. Kan jeg gå til sivilt søksmål og vil jeg eventuelt vinne frem med det? Anonymkode: 195be...bab
tdm900 Skrevet 20. mars 2017 #2 Skrevet 20. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Personen som ødela den nekter å betale. Han var full å mistet den i bakken. Kan jeg gå til sivilt søksmål og vil jeg eventuelt vinne frem med det? Anonymkode: 195be...bab Neppe, for så lite. Et lite tips, ikke lån bort din nye
Gjest puttee Skrevet 20. mars 2017 #3 Skrevet 20. mars 2017 Veldig irriterende, men tviler på at du blir å nå frem med det! Du må nok heller ta en alvorsprat med vennen din, eller bare akseptere situasjonen og lære av den: Det vil si aldri mer låne noe bort til denne vennen.
_popcorn_ Skrevet 20. mars 2017 #4 Skrevet 20. mars 2017 Du må uansett via forliksråd før du kan ta ut sivilt søksmål. Og krangel over en tusenlapp eller to er neppe verdt det. Ta heller kontakt med reiseforsikring eller innboforsikring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå