AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #1 Skrevet 20. mars 2017 Som tittelen sier "Spør dere om høyde på daten før dere går på date?". Tenker det kan være greit å vite, men vet ikke helt hvordan jeg skal formulere meg. Ønsker ikke å møte noen som er hverken 10 cm lavere enn meg eller 30 cm høyere enn meg. Anonymkode: 4b512...e5b
Gjest bergenrosa Skrevet 20. mars 2017 #2 Skrevet 20. mars 2017 Helt lov å spør om det Om fyren blir fornærmet av det er han vel ikke så mye å samle på i ettertid heller?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #3 Skrevet 20. mars 2017 Nei, høyde for min del er irrelevant når det kommer til partnervalg. Jeg ser etter (andre) verdier da. Anonymkode: 5695a...898 7
Gjest bergenrosa Skrevet 20. mars 2017 #4 Skrevet 20. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, høyde for min del er irrelevant når det kommer til partnervalg. Jeg ser etter (andre) verdier da. Anonymkode: 5695a...898 Bare lurer nå... men når dagen kommer å du skal gå i høyhælte ved siden av en mann som er ett halvt hode lavere enn deg... Å at du ikke kan bruke sko som har høy såle på under fordi han føler seg som en mindre mann?:). Har selv vært ilag men en son en så lurer
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #5 Skrevet 20. mars 2017 Begynte nylig med Tinder og ser at de fleste har oppgitt høyde der, så gjør det selv og. Har til nå kun vært på en date, og han hadde ikke oppgitt høyde. Spurte ikke heller. Men nå er ikke jeg veldig opptatt av det. Anonymkode: 94931...1dd
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #6 Skrevet 20. mars 2017 Har blitt spurt en gang, pga hun lurte hvordan skotøy hun skulle ha på seg. Anonymkode: 302a9...134
Escape Skrevet 20. mars 2017 #7 Skrevet 20. mars 2017 Det kan være greit å vite ja, spesielt om man er høy selv! Jeg er f.eks. 176, så det er ikke en selvfølge at alle menn jeg kommer i snakk med er høyere...
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #8 Skrevet 20. mars 2017 8 minutter siden, bergenrosa skrev: Helt lov å spør om det Om fyren blir fornærmet av det er han vel ikke så mye å samle på i ettertid heller? Da er det vel også greit og spørre om kvinnes bryststørrelse ikke sant ? Anonymkode: 4f3d2...54a 5
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #9 Skrevet 20. mars 2017 6 minutter siden, bergenrosa skrev: Bare lurer nå... men når dagen kommer å du skal gå i høyhælte ved siden av en mann som er ett halvt hode lavere enn deg... Å at du ikke kan bruke sko som har høy såle på under fordi han føler seg som en mindre mann?:). Har selv vært ilag men en son en så lurer Ikke meg du siterte, men jeg tenker på samme måte. At mannen er et halvt hode lavere enn meg på høye hæler er ikke noe problem. Om jeg ikke kan gå i høye hæler fordi mannen føler seg som en mindre mann, da har vi et problem. Anonymkode: 26cb6...f27 8
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #10 Skrevet 20. mars 2017 Jeg oppgir alltid høyde, lengde, omkrets og krumning. Ser på det som nettdatingens "personalia". Som navn, adresse, telefonnummer og sivilstatus i en jobbsøknad. Anonymkode: 529e9...7a6 2
Gjest bergenrosa Skrevet 20. mars 2017 #12 Skrevet 20. mars 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er det vel også greit og spørre om kvinnes bryststørrelse ikke sant ? Anonymkode: 4f3d2...54a Hehe, skjønner poenget ditt!. Er selv 172 å synes egentlig at det ikke helt blir det samme om du spør meg, men når det er snakk om dating... Hvorfor kaste vekk 3 måneder på en fyr når du bare kan spør å vær direkte om hva som er viktig for deg med en gang?. Er litt direkte av meg men men
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #13 Skrevet 20. mars 2017 Jeg hadde aldri datert noen om det kom frem at høyde av alle ting var et viktig kriterie.. Anonymkode: c290d...299 7
Gjest O.G. Skrevet 20. mars 2017 #14 Skrevet 20. mars 2017 Sitat Spør dere om høyde på daten før dere går på date? Ja, er livredd for å ende opp med noe med kort kar syndrom.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #15 Skrevet 20. mars 2017 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er det vel også greit og spørre om kvinnes bryststørrelse ikke sant ? Anonymkode: 4f3d2...54a Bedre å spørre om vekt. Anonymkode: b18c7...9de 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #16 Skrevet 20. mars 2017 Jeg skal spørre om høyde neste gang jeg skal på tinderdate ihvertfall. Skulle treffe en som jeg så for meg var høyere enn meg (jeg er 173),, så jeg kom dit i høye hæler jeg. Det ble et kleint møte da jeg var høyere enn han 😂 Han reagerte også litt på det, tror han følte seg litt liten. Jeg er absolutt ute etter en som er høyere enn meg. Var sammen med en som var like høy som meg tidligere, men så fikk jeg meg en ny kjæreste som var 189. Følte meg så "lita og søt" i armene hans, jeg trenger en høy og kraftig mannemann siden jeg er ganske høy selv. Jeg er slank, men jeg er ikke nett i selve figuren, har brede skuldre og brede hofter, noe som gjør at jeg føler meg svær sammen med en som er like høy som meg eller som er veldig slank. Anonymkode: 509c1...c51
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #17 Skrevet 20. mars 2017 Jeg er 160, så det skal vel litt til at jeg møter en mann som er like høy som meg eller lavere uten at jeg har lagt merke til at han er kortvokst på bilder Facebookstalka han jeg var på date med forrige uke først og siden han hadde gruppebilde der sammen med andre kunne jeg se at han var normal i høyde. Anonymkode: 0486a...b9d
Listen Skrevet 20. mars 2017 #18 Skrevet 20. mars 2017 Nå driver ikke jeg med nett-dating, men høyde er en av få fysiske preferanser jeg har. Han må være over 1,80 helst høyere - ellers finner jeg han rett og slett ikke tiltrekkende. Hender er en annen ting jeg ser på, av en eller annen grunn. De må være sterke og litt grove!
applestories Skrevet 20. mars 2017 #19 Skrevet 20. mars 2017 Nei. Har kanskje noe med at jeg bare er 161cm selv, og dermed bare antar at mannen er høyere enn meg.
Bergtatt Skrevet 20. mars 2017 #20 Skrevet 20. mars 2017 3 timer siden, bergenrosa skrev: Hehe, skjønner poenget ditt!. Er selv 172 å synes egentlig at det ikke helt blir det samme om du spør meg, men når det er snakk om dating... Hvorfor kaste vekk 3 måneder på en fyr når du bare kan spør å vær direkte om hva som er viktig for deg med en gang?. Er litt direkte av meg men men 3 mnd? Chatter du i 3 mnd før går på date med en fyr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå