AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #1 Skrevet 20. mars 2017 Jadda......oppretta konto på MP og fikk jo x antall mld og treff fra Gud og enhver mann! Så var det jo en som var drit kjekk og møtte han dag.......han var ikke så kjekk som på bildet nei☹️ Så da slettet jeg hele greia, for var jo ikke noen andre der jeg fant attraktive. Så back to scratch🤣 Anonymkode: add6d...bd2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #2 Skrevet 21. mars 2017 Hehe, har også vært der tidligere og det er ca 1 av 50 som er kjekke. Når du oppretter profil så er "alle" i ditt område innom profilen, og så stilner det heldigvis. Men fy fadern så mye uinteressant det er der. Men! Jeg møtte Mr superduper hunk der for noen år siden. Min type kjekk politimann. Super sex og masse herlig flørting, men jeg tok han ikke seriøst siden jeg holdt på å dø på meg av hvor kjekk og sexy han var, og trodde ikke jeg var noe forholdsemne for han. Sukk så dum jeg var! Anonymkode: d1632...348
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #3 Skrevet 21. mars 2017 På 20.3.2017 den 17.35, AnonymBruker skrev: Jadda......oppretta konto på MP og fikk jo x antall mld og treff fra Gud og enhver mann! Så var det jo en som var drit kjekk og møtte han dag.......han var ikke så kjekk som på bildet nei☹️ Så da slettet jeg hele greia, for var jo ikke noen andre der jeg fant attraktive. Så back to scratch🤣 Anonymkode: add6d...bd2 Samme type som jeg møtte maybe? Var dette i Bergen? Anonymkode: 114e0...7c7
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2017 #4 Skrevet 22. mars 2017 Jeg har gitt opp Møteplassen helt. Fikk sikkert 40 meldinger første døgnet, og INGEN av dem hadde lest profilteksten og sett om de var i nærheten av det jeg søkte. Neida, bare slengt av gårde melding basert på bilde, selv om jeg bodde i motsatt ende av landet og tydelig hadde skrevet at jeg kun var interessert i å møte menn fra nærområdet. Og i tillegg var mange mye eldre enn meg (10-15 år) eller yngre. Og når jeg søkte selv, innenfor der jeg var interessert så fant jeg ingen aktuelle nei. Dårlige profiler og dårlige bilder. Sukker.no er hakket mer seriøst, virker som folk bruker matchingsystemet og leser profilene mer der. Men dårlig utvalg der også nå. Anonymkode: 029df...6ac
Mrshunnam Skrevet 23. mars 2017 #5 Skrevet 23. mars 2017 På 21.3.2017 den 21.19, AnonymBruker skrev: Hehe, har også vært der tidligere og det er ca 1 av 50 som er kjekke. Når du oppretter profil så er "alle" i ditt område innom profilen, og så stilner det heldigvis. Men fy fadern så mye uinteressant det er der. Men! Jeg møtte Mr superduper hunk der for noen år siden. Min type kjekk politimann. Super sex og masse herlig flørting, men jeg tok han ikke seriøst siden jeg holdt på å dø på meg av hvor kjekk og sexy han var, og trodde ikke jeg var noe forholdsemne for han. Sukk så dum jeg var! Anonymkode: d1632...348 Å!! Han hørtes ut som noe jeg også hadde falt for😂👌🏻 Hi hi. Hilsen TS
Mrshunnam Skrevet 23. mars 2017 #6 Skrevet 23. mars 2017 På 21.3.2017 den 21.25, AnonymBruker skrev: Samme type som jeg møtte maybe? Var dette i Bergen? Anonymkode: 114e0...7c7 Nei, på andre siden av landet det her😊
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #7 Skrevet 23. mars 2017 På 22.3.2017 den 8.49, AnonymBruker skrev: Jeg har gitt opp Møteplassen helt. Fikk sikkert 40 meldinger første døgnet, og INGEN av dem hadde lest profilteksten og sett om de var i nærheten av det jeg søkte. Neida, bare slengt av gårde melding basert på bilde, selv om jeg bodde i motsatt ende av landet og tydelig hadde skrevet at jeg kun var interessert i å møte menn fra nærområdet. Og i tillegg var mange mye eldre enn meg (10-15 år) eller yngre. Og når jeg søkte selv, innenfor der jeg var interessert så fant jeg ingen aktuelle nei. Dårlige profiler og dårlige bilder. Sukker.no er hakket mer seriøst, virker som folk bruker matchingsystemet og leser profilene mer der. Men dårlig utvalg der også nå. Anonymkode: 029df...6ac La ut bildet igjen og det kom inn masse mld igjen! Jeg tror jeg har svart på 2 av dem🤣 TS Anonymkode: add6d...bd2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #8 Skrevet 23. mars 2017 Fikk mld av en utenlandsk mann også som bare var drit kjekk! Men han kunne ikke forstå hvorfor han ikke kunne komme hjem til meg på første date, for han gadd ikke å kjøre 1t for å ta en kopp kaffe og så skulle det ikke bli noe på han😂 Anonymkode: add6d...bd2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #9 Skrevet 23. mars 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk mld av en utenlandsk mann også som bare var drit kjekk! Men han kunne ikke forstå hvorfor han ikke kunne komme hjem til meg på første date, for han gadd ikke å kjøre 1t for å ta en kopp kaffe og så skulle det ikke bli noe på han😂 Anonymkode: add6d...bd2 Hun jeg dater er ca 2 timer unna og ved første date så avtale vi at vi ikke skulle ha sex, var datehjemme hos henne. Er en interesert i noen og det er seriøst nok så trenger det nødvendigvis ikke bli sex ved første date Anonymkode: 5847b...3c9
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #10 Skrevet 23. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun jeg dater er ca 2 timer unna og ved første date så avtale vi at vi ikke skulle ha sex, var datehjemme hos henne. Er en interesert i noen og det er seriøst nok så trenger det nødvendigvis ikke bli sex ved første date Anonymkode: 5847b...3c9 Jeg er ikke vant til å date (vært i forhold i 11 år) og for meg blir det feil når jeg merket at han bare kom for å ha sex. Jeg prøvde å foreslå å gå ut og spise på kvelden, men han ville bare hjem til meg🙄 Håper det går fint med datingen deres selv om det er et stykke fra hverandre😁👌🏻 Anonymkode: add6d...bd2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #11 Skrevet 23. mars 2017 Noen tror slike apper er gratis prostitusjon. Steng igjen sier jeg. Anonymkode: 0ff5f...984
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #12 Skrevet 23. mars 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen tror slike apper er gratis prostitusjon. Steng igjen sier jeg. Anonymkode: 0ff5f...984 Ja tydeligvis! Steng app eller beina?🤣 Anonymkode: add6d...bd2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #13 Skrevet 23. mars 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke vant til å date (vært i forhold i 11 år) og for meg blir det feil når jeg merket at han bare kom for å ha sex. Jeg prøvde å foreslå å gå ut og spise på kvelden, men han ville bare hjem til meg🙄 Håper det går fint med datingen deres selv om det er et stykke fra hverandre😁👌🏻 Anonymkode: add6d...bd2 Går greit, men pga avstanden så treffes vi ikke så ofte, det har også blitt sex i ettertid Men ja, mange useriøse gutter /menn som kun er ute etter et ligg og så stikke av gårde. Sannsynligvis var denne mannen en av disse. Men jeg synes hjemmedate er ok, men avtal i det minste med dateren om at det ikke skal bli sex hvis det ikke er ønskelig. Det gjorde vi ihvertfall. Og det bør respekteres. Anonymkode: 5847b...3c9
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #14 Skrevet 23. mars 2017 Ok. Da var jeg heldigere enn deg. Jeg traff min nåværende ektemann der, men jeg gikk etter andre kvaliteter enn bare utseendet Anonymkode: fdc1b...b39
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #15 Skrevet 23. mars 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går greit, men pga avstanden så treffes vi ikke så ofte, det har også blitt sex i ettertid Men ja, mange useriøse gutter /menn som kun er ute etter et ligg og så stikke av gårde. Sannsynligvis var denne mannen en av disse. Men jeg synes hjemmedate er ok, men avtal i det minste med dateren om at det ikke skal bli sex hvis det ikke er ønskelig. Det gjorde vi ihvertfall. Og det bør respekteres. Anonymkode: 5847b...3c9 Ja gjør meg ikke noe med hjemme date, men føler jeg vil møte personen først og ikke rett hjem🤣 Men så kommer fet nok litt an på vibbene personen sender fra seg også. Jeg har ikke vært med så mange siden jeg var 19 pga jeg traff min ex da......så må bare øve meg😜 Men godt å høre det er menn her på KG også😁👌🏻 TS Anonymkode: add6d...bd2
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #16 Skrevet 23. mars 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok. Da var jeg heldigere enn deg. Jeg traff min nåværende ektemann der, men jeg gikk etter andre kvaliteter enn bare utseendet Anonymkode: fdc1b...b39 Jeg går ikke bare etter utseende, men man skal også være fysisk tiltrukket av personen☺️ Jeg er ikke sammen med en dust bare fordi han er kjekk😜 Anonymkode: add6d...bd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå