AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #1 Skrevet 20. mars 2017 Studieretten min går ut denne våren da jeg er ferdig med utdanningen min. Dvs, jeg har to emner jeg skulle tatt til høsten mens jeg jobber. Tidligere har man bare kunne melde seg opp til emnene på Studentweben selv, men det krever vel at man har studierett? Betyr det at jeg må søke meg inn en eller annen plass for å ta enkeltemnene til høsten? På forhånd takk Anonymkode: 34f10...fac
Apple45 Skrevet 20. mars 2017 #2 Skrevet 20. mars 2017 Har du fullført en grad ved studiestedet? Da kan du søke poststudierett :-)
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #3 Skrevet 20. mars 2017 Ja har en bachelorgrad da. Har en masse andre ting også, men det er ikke en fullført grad. Har aldri hørt om poststudierett! Får prøve å lese meg opp på det, takk! Anonymkode: 34f10...fac 1
Apple45 Skrevet 20. mars 2017 #4 Skrevet 20. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja har en bachelorgrad da. Har en masse andre ting også, men det er ikke en fullført grad. Har aldri hørt om poststudierett! Får prøve å lese meg opp på det, takk! Anonymkode: 34f10...fac Det gjelder på fakultetet ditt da, mener jeg, så om du tok en grad SV fakultet, vil du kunne få poststudierett der..
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #5 Skrevet 20. mars 2017 Akkurat nå, Apple45 skrev: Det gjelder på fakultetet ditt da, mener jeg, så om du tok en grad SV fakultet, vil du kunne få poststudierett der.. Åja, ja skal ta emner som tilhører et annet fakultet. Anonymkode: 34f10...fac
Apple45 Skrevet 20. mars 2017 #6 Skrevet 20. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Åja, ja skal ta emner som tilhører et annet fakultet. Anonymkode: 34f10...fac Er disse emnene åpne for alle, eller kun for studenter ved et gitt fakultet?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #7 Skrevet 20. mars 2017 På mitt universitet kan du ta åpne emner ved alle fakulteter, ikke bare ditt eget, etter du har fullført en grad. Mulig det er ulike ordninger ved ulike læresteder... Anonymkode: b5c53...990
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå