Gå til innhold

Hun er gift og har barn.......

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Sitter i nesten samme klemma som tråden litt under denne.

Men her er det jeg(en mann)på 30 som har et meget godt øye til en dame borti gata, egentlig så vet jeg at hun holder til her inne en del. Og jeg vet hun har en enda bedre "øye" til meg. Problemet er bare at mannen er min kompis, og sammen har dei barn. Føler ikke jeg kan si så mye mer da hun sansyligvis leser dette.

Men er dette noe jeg bør gå for, hun er tydeligvis klar til å ende det hun har i dag. Jeg vil jo innerst inne ha henne da , men det er jo en liten stemme inne i meg som sier at man skal holde seg borte fra sånne!!

Hva synes dere???

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

HOLD DEG LANGT UNNA!

Det ligger så mye komplikasjoner i et sånt forhold som involverer din kompis, deres barn osv. Du bør i hvertfall ikke være årsaken til et brudd. Om hun velger å gå, så la tida jobbe for deg, kanskje vil hun være klar for deg om en stund.

Gjest Anonymous
Skrevet

Glem den dama. Du kommer til å angre bittert den dagen den værste forelskelsen er over dersom du "satser" på henne. Ikke gjør deg selv og så mange andre så mye vondt, for det blir det!!

Skrevet

Vil du ødelegge vennskapet til kompisen din med å hoppe på dama hans ?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva legger du i kompis??

Er det en kompis som du til daglig har kontakt med har jeg kuttet tanken tvert.....

• 3 uker senere...
Gjest skilt mor t 2
Skrevet

du kan da umulig kalle deg selv kompis, ekte venner gjør ikke slikt. men en sviker, ja det kan du kalle deg med full rett :wink:

det er ikke bare mannen som blir såret i dette men barna vil en vakker dag forstå at det var DU som var grunnen til at mamma og pappa ikke er sammen lenger og da vil du få prob. der oxo.

mangen inviolverte som får svi..

hold deg unna ja...

og ja du har rett, man skal holde seg langt unna slike som hun.

hør her en ting lille venn.-.... opptatt betyr opptatt ikke sant?!!

Skrevet

man skal da holde seg unna damene (og eksdamene) til kompiser det er jo en uskreven regel.

Gjest Anonymous
Skrevet

Gå inn for å kapre henne, ta henne med deg bort fra ham og legg en slagplan for hvordan det kan bli dere to!

Lykke til - kjærlighetnen overvinner alt :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå er jeg i den situasjonen selv, at jeg som gift har et veldig godt øye til kameraten til mannen min. Forholdet mellom meg og mannen min er dødt og kjedelig, og jeg begynner å bli rastløs. Føler at jobben hans går foran alt. Min manns kamerat og jeg har allerede krysset grensen for hva som er akseltabelt, og rotet med hverandre i fylla. (Jeg tror likevel ikke det er meg du refererer til her inne :wink: ) Det er lett å si for andre at du må holde deg unna, men om forholdet deres holder på å gå nedom og hjem uansett, så er det jo håp for dere. Men jeg ville nok ha avventet situasjonen...

Skrevet

Du bør holde deg unna ja, om hun har som du sier ett godt øye til deg så får hun avslutte forholdet hun er i før hun går inn i ett nytt.

Og du er ikke mye kompis da om du legger deg etter venners koner synes jeg.

Skrevet
Sitter i nesten samme klemma som tråden litt under denne.

Men her er det jeg(en mann)på 30 som har et meget godt øye til en dame borti gata, egentlig så vet jeg at hun holder til her inne en del. Og jeg vet hun har en enda bedre "øye" til meg. Problemet er bare at mannen er min kompis, og sammen har dei barn.

Pussig at det du (og de som svarer) ser som det største problemet er at mannen hennes er en kompis av deg. Jeg synes du skulle tenke på henne som kanskje sliter litt i ekteskapet sitt og ikke gjøre det vanskeligere for henne en hun kanskje allerede har det! Ikke noe gentleman som legger an på en dame som er gift enten mannen hennes er en kompis eller ei! Særlig ikke når hun har barn. Det er hvertfall min mening.

Skrevet
man skal da holde seg unna damene (og eksdamene) til kompiser det er jo en uskreven regel.

Jepp...og omvendt seffer's

Skrevet

Man får i hvertfall gjøre seg ferdig med den man er sammen med før man involverer seg med andre!

hadde i hvertfall holdt meg unne denne dama til hun hadde gjort opp sitt eget forhold og kanskje levd litt alene. Ellers så ender deres forhold muligens på samme vis. Er vel en del som ikke "takler" å leve alene. Åsså har man fortsatt en mulighet for å bevare kompisforholdet.

Mitt råd: hold deg unna dama foreløpig i allefall. Husk at det ikke er kompisen du skader mest, men barnet. Det er den stakkars uskyldige part oppi det hele.

Gjest gjest1
Skrevet
Man får i hvertfall gjøre seg ferdig med den man er sammen med før man involverer seg med andre!

hadde i hvertfall holdt meg unne denne dama til hun hadde gjort opp sitt eget forhold og kanskje levd litt alene. Ellers så ender deres forhold muligens på samme vis. Er vel en del som ikke "takler" å leve alene. Åsså har man fortsatt en mulighet for å bevare kompisforholdet.

Mitt råd: hold deg unna dama foreløpig i allefall. Husk at det ikke er kompisen du skader mest, men barnet. Det er den stakkars uskyldige part oppi det hele.

Skriver under på dette!

Gjest lilletroll
Skrevet

Hun har ansvaret for sitt eget ekteskap, men du har ansvaret for ditt vennskap!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...