Gjest 007_008_007 Skrevet 20. mars 2017 #1 Del Skrevet 20. mars 2017 Hei Jeg har et spørsmål angående kontaktlinser. Kjøper mine hos Specsaver og har månedslinser. Ser at de også har dagsliner og ukeslinser. Hva er forskjellene mellom disse typene og hvilken er best økonomisk sett? Er det mulig å få billigere linser online? I så fall, anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #2 Del Skrevet 20. mars 2017 Forskjellene hører du i navnene ukelinser skiftes ukentlig dagslinser daglig. Hva som lønner seg, må du nesten regne ut selv, enten på 6 eller 12 måneders bruk. Online linser kommer an på styrken din. Anonymkode: 24ea4...d9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 20. mars 2017 #3 Del Skrevet 20. mars 2017 Rent økonomisk sett er det kanskje månedslinser som lønner seg, men rent helsemessig sett er daglinser det beste valget fordi du da minsker risikoen for infeksjoner. Det er for øvrig ikke alle som kan bruke daglinser fordi de ikke kommer i riktig styrke (for de som har astigmatisme) og derfor må over på enten ukeslinser eller månedslinser uansett. Jeg kunne aldri tenkt meg å brukt månedslinser fordi jeg foretrekker å kunne bytte til briller når jeg kommer hjem og jeg bruker heller aldri linser hver eneste dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #4 Del Skrevet 21. mars 2017 Det står en del om forskjellige linsetyper her: http://www.linserpånett.no/typer-kontaktlinser/ På den siden har du også en prissammenligning som viser deg hvor du får linsene billigst. Anonymkode: 7eec8...6d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå