AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #1 Skrevet 20. mars 2017 Da er jeg sykemeldt i 3 uker pga smerter i underlivet og betennelse i låret. Ugg! (sykemeldt frem til time på sykehus.) Spurte legen om jeg kunne trene for å lette smertene (ligner på menstruasjonssmerter) og hun sa nei, men jeg skulle passe på å bevege meg litt. Føler meg skikkelig invalid for tiden! Så kjære godtfolk. Har dere noen ideer om ting jeg kan gjøre/bevege meg/ trene overkropp uten å belaste underlivet/ trene armer?:) trenger tips! Blir gal hvis jeg skal sitte 3 uker i sofaen! Anonymkode: fd1af...fc3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #3 Skrevet 20. mars 2017 Haha, ikke noe trening i det hele tatt?:p spille tennis-wii i sofaen:p Anonymkode: fd1af...fc3
Gjest GoldenLioness Skrevet 20. mars 2017 #4 Skrevet 20. mars 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha, ikke noe trening i det hele tatt?:p spille tennis-wii i sofaen:p Anonymkode: fd1af...fc3 Av og til trenger kroppen skikkelig med hvile for å hente seg inn. Rolige turer er jo fint for å kropp og sinn da Men jeg er sykemeldt selv og for å ikke klikke vinkel noen dager så er gaming fint fordi en kobler helt av og trer inn i en annen verden.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #5 Skrevet 20. mars 2017 Takk for tips:) Noen tips til hva man kan game for en nybegynner? Anonymkode: fd1af...fc3
Gjest GoldenLioness Skrevet 21. mars 2017 #6 Skrevet 21. mars 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips:) Noen tips til hva man kan game for en nybegynner? Anonymkode: fd1af...fc3 Hva liker du? Eventyr? Action? Skyting? Strategi? Skrekk? Nå her jeg btw ps4 da. Første som slår meg akkurat nå er Uncharted. Da er du en kjekk fyr som er en skattejeger. Du opplever eventyr i byer, jungler, du må løse litt gåter og du oppdager legender som El Dorado. Du er selvsagt ikke alene om å være på jakt på disse skattene og legendene så du må belage deg på litt skyting, sniking og komplisert kjærlighetsliv Jeg elsker spillene. Det er Naughty Dog som har gitt ut og det er kåret som Game of the year. Det er 4 spill totalt og alt henger sammen i en rød tråd slik at du virkelig blir kjent med karakterene. Anbefales varmt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå