AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #1 Skrevet 20. mars 2017 De fleste jenter/damer jeg kjenner er lubne. Hvorfor? Er selv naturlig slank og kan spise hva jeg vil og ligge på stabil vekt, så har aldri hatt problemet med å legge på meg. Men hva er grunnen til at så mange kvinner er lubne, har stor mage, store hengepupper, slapp rumpe, store lår og diverse? De fleste kvinner er jo opptatt av utseende, så det gir ikke mening for meg? Anonymkode: 17826...aa7
CaraCaraMia Skrevet 20. mars 2017 #2 Skrevet 20. mars 2017 Er det? Bor du på bygda? Jeg ser ikke det i min krets hvertfall. Alle jeg kjenner er opptatt av trening og kosthold. 11
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #3 Skrevet 20. mars 2017 Du får spørre de. Kan være så mange slags grunner, tenker jeg. Anonymkode: e019e...805 3
herremann Skrevet 20. mars 2017 #4 Skrevet 20. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er selv naturlig slank og kan spise hva jeg vil og ligge på stabil vekt, Anonymkode: 17826...aa7 ved 25/30+ er ikke dette lenger en realitet for de fleste. kiloene raser veldig lett på. 19
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #5 Skrevet 20. mars 2017 Synes store kvinner er like fine som slanke hilsen skeiv kvinne. Anonymkode: ea596...46e 10
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #6 Skrevet 20. mars 2017 Hva er grunnen til at noen er så tett i nøtta? Anonymkode: b1dfc...7e8 32
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #7 Skrevet 20. mars 2017 Kanskje de føler seg vel selv om de er lubne. Ellers er jo dette veldig individuelt. Den eneste gangen jeg har vært lubben, var det fordi jeg var deprimert og god mat var det eneste lyspunktet i en ellers svart tilværelse. Følte meg forøvrig ikke noe styggere da enn nå, men så hadde jeg vel egentlig ikke veldig stor mage heller, og hengepupper har jeg aldri hatt. Lårene mine har alltid vært litt store (etter puberteten), men det har skuldrene, hoftene og rompa også vært. Anonymkode: 64fa4...e7e 1
Cathrine88 Skrevet 20. mars 2017 #8 Skrevet 20. mars 2017 Man kan fint være opptatt av utseendet uten å være opptatt av å være tynnest mulig. Jeg er også naturlig tynn og derfor kler det meg, mens andre ser mye bedre ut med litt mer fett på kroppen. Det er også passelig tåpelig å si at du er slank fordi du kan spise hva du vil uten å legge på deg, men mangle forståelse for at andre har kropper som fungerer annerledes. 32
vscare Skrevet 20. mars 2017 #9 Skrevet 20. mars 2017 1. Du får tenke på det at selv om du kan spise hva du vil uten at det synes på utsiden, får det konsekvenser på innsiden av kroppen din hvis du spiser for mye dritt. 2. Det høres ut som en merkelig krets du befinner deg i hvis de fleste er overvektige. Kjenner personlig ingen som er direkte overvektige, bare et par som har noen få ekstra kilo her og der. 3. Noen legger på seg lettere enn de fleste, noen kan spise normalt sunt og trene relativt regelmessig og fortsatt ikke bli ordentlig slanke. Folks kropper fungerer forskjellig. 8
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #10 Skrevet 20. mars 2017 Her er fasiten på det du lurer på: Anonymkode: 9c2b7...6db
brownbrown Skrevet 20. mars 2017 #11 Skrevet 20. mars 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste jenter/damer jeg kjenner er lubne. Hvorfor? Er selv naturlig slank og kan spise hva jeg vil og ligge på stabil vekt, så har aldri hatt problemet med å legge på meg. Men hva er grunnen til at så mange kvinner er lubne, har stor mage, store hengepupper, slapp rumpe, store lår og diverse? De fleste kvinner er jo opptatt av utseende, så det gir ikke mening for meg? Anonymkode: 17826...aa7 er ikke alle som er like oppttt av kropp og utseende, noen har andre ting de fokuserer på og noen er rett og slett bare lat. hvor god forbrenning man har kommer ann på alder, hormoner og genetikk. noen kan derfor spise veldig mye og likavell være slank, mens andre kan legge på seg av ingenting. dette er uansett ikke en unnskjyldning. men som sagt, er ikke alle som bryr seg. når man blir eldre er det normalt at man forfaller 1
Måbarefåsiat... Skrevet 20. mars 2017 #12 Skrevet 20. mars 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste jenter/damer jeg kjenner er lubne. Hvorfor? Er selv naturlig slank og kan spise hva jeg vil og ligge på stabil vekt, så har aldri hatt problemet med å legge på meg. Men hva er grunnen til at så mange kvinner er lubne, har stor mage, store hengepupper, slapp rumpe, store lår og diverse? De fleste kvinner er jo opptatt av utseende, så det gir ikke mening for meg? Anonymkode: 17826...aa7 Så hvis man er lubben, er man pr definisjon ikke opptatt av utseendet? Det kan man kun være hvis man er tynn? Jeg er lubben, og knallsterk og fitfat. Hengepupper har jeg også, og de er jeg så stolt av! Vet mange boblehuer som bruker titusenvis på å få så store pupper som meg. At de henger, betyr bare at de har gitt ungen min mat i halvannet år. Noe som i min verden er langt mer verdifullt enn noe som helst i nesten hele verden. Når du blir litt eldre (hvor gammel er du egentlig? 16?) så vil du forstå det. 15
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #13 Skrevet 20. mars 2017 8 minutter siden, vscare skrev: 1. Du får tenke på det at selv om du kan spise hva du vil uten at det synes på utsiden, får det konsekvenser på innsiden av kroppen din hvis du spiser for mye dritt. 2. Det høres ut som en merkelig krets du befinner deg i hvis de fleste er overvektige. Kjenner personlig ingen som er direkte overvektige, bare et par som har noen få ekstra kilo her og der. 3. Noen legger på seg lettere enn de fleste, noen kan spise normalt sunt og trene relativt regelmessig og fortsatt ikke bli ordentlig slanke. Folks kropper fungerer forskjellig. 1. Jeg kan spise hva jeg vil uten å legge på meg, men det betyr ikke at jeg spiser hva som helst. Jeg har et helt vanlig kosthold, spiser 2-3 måltider for dagen, og spiser aldri søtsaker (fordi jeg liker det ikke). 2. Tenker ikke direkte overvektig, men lubne. At de har ekstra mye fett på kroppen. Det optimale er jo å ha flat mage, faste pupper, stram rumpe og lår. 3. Ja, det stemmer nok, men jeg tror folk som er lubben/overvektig gjerne spiser mer enn de selv tror. Hilsen TS. Anonymkode: 17826...aa7
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #14 Skrevet 20. mars 2017 Fordi det har blitt akseptert å være det. Anonymkode: 0e5cf...5df 1
Gjest New Girl Skrevet 20. mars 2017 #15 Skrevet 20. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 1. Jeg kan spise hva jeg vil uten å legge på meg, men det betyr ikke at jeg spiser hva som helst. Jeg har et helt vanlig kosthold, spiser 2-3 måltider for dagen, og spiser aldri søtsaker (fordi jeg liker det ikke). 2. Tenker ikke direkte overvektig, men lubne. At de har ekstra mye fett på kroppen. Det optimale er jo å ha flat mage, faste pupper, stram rumpe og lår. 3. Ja, det stemmer nok, men jeg tror folk som er lubben/overvektig gjerne spiser mer enn de selv tror. Hilsen TS. Anonymkode: 17826...aa7 For deg er det optimalt å være flat og stram. Hvorfor skal det være det for andre? Ellers så har du vel svart på ditt eget spørsmål her?
stepbystep Skrevet 20. mars 2017 #16 Skrevet 20. mars 2017 Hvorfor er det så mange lubne mannfolk? Etter 30, så får de fleste mannfolk "pappakropp" jeg føler det er mer lubne mannfolk enn kvinner. Kvinner får hets hvis de ikke passer seg, mens minner kan "leve livet" 5
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #17 Skrevet 20. mars 2017 Litt flere menn enn kvinner er overvektige. http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/fedme.php Anonymkode: 48055...2dd 9
Måbarefåsiat... Skrevet 20. mars 2017 #18 Skrevet 20. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1. Jeg kan spise hva jeg vil uten å legge på meg, men det betyr ikke at jeg spiser hva som helst. Jeg har et helt vanlig kosthold, spiser 2-3 måltider for dagen, og spiser aldri søtsaker (fordi jeg liker det ikke). 2. Tenker ikke direkte overvektig, men lubne. At de har ekstra mye fett på kroppen. Det optimale er jo å ha flat mage, faste pupper, stram rumpe og lår. 3. Ja, det stemmer nok, men jeg tror folk som er lubben/overvektig gjerne spiser mer enn de selv tror. Hilsen TS. Anonymkode: 17826...aa7 Igjen - hvor gammel er du? Er det "optimale" å ha flat mage og faste pupper? Du kommer til å bli overrasket utover i livet. Just saying... Og lubne spiser mer enn du tror? På hvilket grunnlag tror du det? 9
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #19 Skrevet 20. mars 2017 Lite aktivitet. Altfor mange som kjører bil selv korte avstander. For lite interesse for mat laget fra bunn. Anonymkode: 37f37...aa4
Gjest Herr Heftig Skrevet 20. mars 2017 #20 Skrevet 20. mars 2017 Jeg synes det er mange flere lubne menn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå