Gjest Catalina Culès Skrevet 20. mars 2017 #1 Skrevet 20. mars 2017 http://www.playbuzz.com/nicole26/whats-your-secret-power#eightieth Nature Powers You are the insightful one, and you are always questioning and exploring things. You love to learn new things and have a little fun. You're very kind to everything around you, and you're curious.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #2 Skrevet 20. mars 2017 Healing You are very sweet and helpful. You look to help other people before yourself, and you're very calm and collected. You are the quiet one. Anonymkode: 33be9...651
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 20. mars 2017 #4 Skrevet 20. mars 2017 Nature Powers You are the insightful one, and you are always questioning and exploring things. You love to learn new things and have a little fun. You're very kind to everything around you, and you're curious.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #5 Skrevet 20. mars 2017 Sorcery You are the adventurous type, and you would never miss out on a chance to take risks. You are fun and wild, and you're strong. Anonymkode: 5a789...3d6
QQbaby Skrevet 8. april 2017 #11 Skrevet 8. april 2017 Gjest, fortell meg noe jeg ikke vet da. De fleste jeg kjenner ser opp til meg og pleier å si at de skulle ønske at de var meg. Så en født leder er jeg nå. Men synes at utseende også kunne vært en skjult kraft
carmen81 Skrevet 8. april 2017 #12 Skrevet 8. april 2017 Ehm sier jeg det så er det vel strengttalt ikke hemmelig lengre? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå