Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #1 Del Skrevet 15. desember 2004 Nå er det 12 dager til Idefix kommer hjem til oss, og flere og flere spørsmål dukker opp. Har hørt at det er heldig å ha valpen inne hos seg den første natten,- er dere enig i det? Og hvor fort bør valpen flyttes ut av rommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 15. desember 2004 #2 Del Skrevet 15. desember 2004 Ja eller så bør du sove på gulvet hos valpen der den har plassen sin, og der du har tenkt den skal sove... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. desember 2004 #3 Del Skrevet 15. desember 2004 Støtter Lilleulvs forslag. Hunden bør løre seg å ligge på "plassen sin" med en gang og føle seg trygg i senga si. Første natta lå jeg på gulvet ved siden av hunden og sov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. desember 2004 #4 Del Skrevet 15. desember 2004 da vi fikk voffen i hus, sov han i buret sitt(med døren åpen) i gangen fra første natt... Han lå alene og det har gått bare fint. Tips: dra til oppdretter med et pledd e.l som mora til valpen har i senga si til den dagen dere henter valpen. Dette gjør det lettere for valpen og slå seg til ro siden "mamma" er sammen med han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 16. desember 2004 #5 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg hadde min på soverommet i starten jeg.. Det gikk helt fint å putte den i gangen etterhvert. Men det hafdde sikkert vært "lettere" hvis den hadde ligget i gangen fra dag1. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå