AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #1 Skrevet 20. mars 2017 Hvem faen har sex uten kondom med en ny partner! ? Kjente han ikke et døgn en gang, men ble veldig betatt.... Men han ville ikke bruke kondom. Og dette var ikke hjemme i "trygge" Norge engang... Et eksotisk land hvor det i mine øyne rett og slett er GALSKAP å ikke beskytte seg! Men på tross av det, opptar han mye av tankene mine om dagen... Hadde han et hemmelig dødsønske...? Han virket veldig happy og lykkelig så da skjulte han det ganske så godt i så fall.... Åh😫 Han ville ikke ha mer kontakt etter det... Anonymkode: 448e8...410
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #2 Skrevet 20. mars 2017 Har hørt noen sprayer penis med myggspray for å unngå kjønnsykdommer Anonymkode: 25be3...dc0 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #3 Skrevet 20. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hørt noen sprayer penis med myggspray for å unngå kjønnsykdommer Anonymkode: 25be3...dc0 Han sa jo selvfølgelig at han ikke hadde noen skjønnsykdommer.... Men hvem svarer: Åja, men da er det greit. Lets go liksom. Det er jo helt galematias.... Anonymkode: 448e8...410
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #4 Skrevet 20. mars 2017 Ble han sur fordi jeg ikke er Sååå naiv? Puler han bare rundt i håp om en tidlig død? Noen som har forslag til svar? TS Anonymkode: 448e8...410
Hermine Grang Skrevet 20. mars 2017 #5 Skrevet 20. mars 2017 Pappa er sjømann og sa til meg at menn kan ha sex med prostituerte i Afrika uten å bry seg om kondom.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #6 Skrevet 20. mars 2017 8 minutter siden, Hermine Grang skrev: Hva om han ikke puler rundt. Han er 100% sikker på at han er sykdomsfri. Og jeg fremstår vel ikke som den som ligger rundt eller tar hva som helst. Så han følte seg ganske trygg på det. Men kunne vel allikevel tredd på en den gangen? Hvorfor? Anonymkode: 448e8...410
Hermine Grang Skrevet 20. mars 2017 #7 Skrevet 20. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 448e8...410 Hva er sjansen for at dette er den eneste gangen han ikke brukte kondom? Ikke kunne han vite at du er sykdomsfri heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå