AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #1 Skrevet 20. mars 2017 Jeg lurer på hva det koster å få totaltmalt en leilighet på 60 kvm. Altså vegger, tak, lister og dører, inkludert sparkling hvor det er nødvendig. Leiligheten har bare hvite vegger per i dag, og jeg tenker å male primært i hvitt med med noen blå vegger. Listverket er ganske gammelt og avskallet, kjøkkenet har gammelt, ujevnt panel på veggene som sannsynligvis må helsparkles. Noen som har gjort lignende jobber og vet hva det vil koste? Er det mulig å helsparkle mens kjøkkenskapene henger på veggen? Jeg har lagt ut på Mitt Anbud, men jeg vet ikke helt hva jeg kan forvente. Anonymkode: 8d3a4...db2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #2 Skrevet 20. mars 2017 Jeg har nylig fått leilighet på 45 kvm helsparklet og malt, betalte rundt 35.000,- inkl mva. Kjøkkenskapene ble ikke flyttet, bare bilder og alt på veggene ble tatt ned. Hadde strie på alle vegger, og nå nyter jeg synet av de "nye" veggene, og ikke minst fargen. Anbefaler ikke enkeltmannsforetak, men det er meg og mine dårlige erfaringer med det. Anonymkode: 3e855...316 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #3 Skrevet 20. mars 2017 Tipper 25.000 om det ikke er altfor mye grunnarbeid. Helsparkle panel??? Der henger jeg ikke med. Man legger akryl i sprekkene, men helsparkle? Anonymkode: 4bc63...e8e
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #4 Skrevet 20. mars 2017 Jeg betalte 70.000 for helsparkling og maling av min 70 kvm store leilighet. Det inkluderte ikke behandling av listverk. Profft firma som hadde holdt på i 30 år. Mange cowboyer der ute. Anonymkode: 0343f...cf2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2017 #5 Skrevet 21. mars 2017 Tusen takk for svar! Har fått mange tilbud nå, men luker ut de ENK som har startet opp etter 2015 og alle som har færre enn 40 anmeldelser. Satser på å finne noen flinke blandt de gjenværende. Anonymkode: 8d3a4...db2
Tassen123 Skrevet 21. juli 2019 #6 Skrevet 21. juli 2019 Fikk du ett godt tilbud, hva endte du opp med å betale. Noen du vil anbefale?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå