Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

32 dagers syklus, mens skulle vert 9 mars.

Nå er jeg på 18dpo ,hadde blødning igår i 3 timer, kun lyse rosa. Å ikke mer etter dette. Skjønner ingen ting.

Vet mensen kan være sen ,det har skjedd før, men skjønner ikke den mini spottingen.

Bruker ikke EL tester følger bare appen, el var 02.03 , hadde el slim 03.03

Tok g-test på ikm og 18.03 negativ.

Noen som har vert borti liknende eller har en teori om hva dette kan være. 

Ingen symptomer på hverken mens eller graviditet.

Anonymkode: 8e51c...769

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

32 dagers syklus, mens skulle vert 9 mars.

Nå er jeg på 18dpo ,hadde blødning igår i 3 timer, kun lyse rosa. Å ikke mer etter dette. Skjønner ingen ting.

Vet mensen kan være sen ,det har skjedd før, men skjønner ikke den mini spottingen.

Bruker ikke EL tester følger bare appen, el var 02.03 , hadde el slim 03.03

Tok g-test på ikm og 18.03 negativ.

Noen som har vert borti liknende eller har en teori om hva dette kan være. 

Ingen symptomer på hverken mens eller graviditet.

Jeg er i en lignende situasjon, utenom at jeg har hatt menssmerter og murringer sånn av og på i ca 3 uker. Mensen skulle ha kommet den 07.mars. Syklusdag 44 i dag.

Negativ G-test i går. Aldri hatt så sein mensen før.. Ikke hatt noe form for spotting, kun utflod (mer enn vanlig). 

Har du gått på p-piller etc? Evnt hvor lenge siden sluttet du?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Frøken_lurepave skrev:

Jeg er i en lignende situasjon, utenom at jeg har hatt menssmerter og murringer sånn av og på i ca 3 uker. Mensen skulle ha kommet den 07.mars. Syklusdag 44 i dag.

Negativ G-test i går. Aldri hatt så sein mensen før.. Ikke hatt noe form for spotting, kun utflod (mer enn vanlig). 

Har du gått på p-piller etc? Evnt hvor lenge siden sluttet du?

Off ja det er slitsom, hadde sjønt det hadde det ikke vert for den spottingen 😅 er sikkert ikke noe, men blir så forvirra. Ikke gått på p-piller på mange år, kun brukt kondom-nå er vi på 5 PP da.

Jeg tenker enten er denne syklusen bare på bærtur, eller så er det noe galt som cyste eller noe, eller så har eggløsning blitt forsjøvet å jeg kan være gravid bare lite på vei. Er jo mulig jeg Ilke hadde el slim men at det var noe annet.. Regner ikke med dette da , får vel nesten bare vente å se 😡

Skrevet (endret)

Da er du ikke alene! Jeg hadde EL rundt 1/3 og IKM rundt 16/3, spottet kvelden før IKM, på IKM og dagen etter altså 3 dager. Men så var det stopp. Hadde senest negativ test i dag, så lurer også på hva som skjer🤔 Jeg sluttet på ppillen i Januar forresten. 

Endret av Bahir
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Off ja det er slitsom, hadde sjønt det hadde det ikke vert for den spottingen 😅 er sikkert ikke noe, men blir så forvirra. Ikke gått på p-piller på mange år, kun brukt kondom-nå er vi på 5 PP da.

Jeg tenker enten er denne syklusen bare på bærtur, eller så er det noe galt som cyste eller noe, eller så har eggløsning blitt forsjøvet å jeg kan være gravid bare lite på vei. Er jo mulig jeg Ilke hadde el slim men at det var noe annet.. Regner ikke med dette da , får vel nesten bare vente å se 😡

Jeg også er redd for at jeg har fått noe cyste... tok en gynekologisk undersøkelse i sep og alt var bra, sa han.. men begynner å lure nå. Lurer på hvilken tanker jeg IKKE har gjort meg! Huff! 😣 

Håper at eggløsninga di har vært forsinket og at du da er gravid nå:)

AnonymBruker
Skrevet

Ja får kryyse fingrene , UFF prøving er ikke lett 😅 mye forvirring!!! Men litt godt å ha noen som kjenner seg igjenn

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja får kryyse fingrene , UFF prøving er ikke lett 😅 mye forvirring!!! Men litt godt å ha noen som kjenner seg igjenn

Absolutt ikke lett nei!🙈 blir gal!

Fortsatt ikke tegn til mensen her.. er bare det at smertene har avtatt i dag... kjenner så og si ingenting..foreløpig. hva er dette for noe!? 

Skikkelig dårlig gjort av mensen å kødde sånn med oss, altså! 

Har du fått mensen da?😋

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Frøken_lurepave skrev:

Absolutt ikke lett nei!🙈 blir gal!

Fortsatt ikke tegn til mensen her.. er bare det at smertene har avtatt i dag... kjenner så og si ingenting..foreløpig. hva er dette for noe!? 

Skikkelig dårlig gjort av mensen å kødde sånn med oss, altså! 

Har du fått mensen da?😋

Sporting idag Igjenn, lys rosa, prøvde å ta inn en tampong for jeg trodde mensen kom... Men neida, var ikke behov for den-var en ørlite dråpe med lysrosa 😅 UFF, så begynte jeg å google å selvfølgelig så står det at det kan bære kreft 😅 hjelpes ikke lurt

Kroppen vår må spille ett puss med oss 😂 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sporting idag Igjenn, lys rosa, prøvde å ta inn en tampong for jeg trodde mensen kom... Men neida, var ikke behov for den-var en ørlite dråpe med lysrosa 😅 UFF, så begynte jeg å google å selvfølgelig så står det at det kan bære kreft 😅 hjelpes ikke lurt

Kroppen vår må spille ett puss med oss 😂 

Nei, uff! Er ikke kreft da! Må ikke tenke det....selvom det er fort gjort 😖

Ja, kroppen tuller skikkelig med oss denne mnden! 😅 Helt utrolig 😝

Skal du til legen og høre hva han sier eller bare avvente?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Frøken_lurepave skrev:

Nei, uff! Er ikke kreft da! Må ikke tenke det....selvom det er fort gjort 😖

Ja, kroppen tuller skikkelig med oss denne mnden! 😅 Helt utrolig 😝

Skal du til legen og høre hva han sier eller bare avvente?

Jeg avventer, kjenner litt i korsryggen så TR kommer sikkert for fullt innen noen dager 😅 hvor langt i syklusen er du nå?

Skrevet (endret)
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg avventer, kjenner litt i korsryggen så TR kommer sikkert for fullt innen noen dager 😅 hvor langt i syklusen er du nå?

Det har jeg sagt også i over 2 uker 😂 korsryggen og magen har fått gjennomgå...men null TR.. Trodde aldri jeg kom til å "lengte" etter den haha. Men det er kun fordi jeg er bekymra for at noe er galt.

Jeg er "bare" på dag 45 😋🙈 du da??

Endret av Frøken_lurepave
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Frøken_lurepave skrev:

Det har jeg sagt også i over 2 uker 😂 korsryggen og magen har fått gjennomgå...men null TR.. Trodde aldri jeg kom til å "lengte" etter den haha. Men det er kun fordi jeg er bekymra for at noe er galt.

Jeg er "bare" på dag 45 😋🙈 du da??

Haha 37 dager så ikke like langt, har vert på 43 dager før, men vanlig er 32 dager😅 vil bare få TR så jeg kan begynne på ny pp

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha 37 dager så ikke like langt, har vert på 43 dager før, men vanlig er 32 dager😅 vil bare få TR så jeg kan begynne på ny pp

Haha 😂 jeg har aldri opplevd dette, lengste er dag 35.

Ja, jeg også vil bare ha den så ny pp kan starte! Blir jo bare sittende og vente nå 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...