AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #1 Skrevet 20. mars 2017 Ser det er mye tråder om samlivsbruddet barn og folk som vil finne tilbake. Er det noen som har klart det? Hvordan fant dere tilbake? Hva var grunnen til at dere ønsket brudd? Var det du/den andre som mistet alt av følelser? Hilsen nysgjerrig som syntes folk "gir opp" uten å ha prøvd ALT. Anonymkode: 7cc9d...b13
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #2 Skrevet 20. mars 2017 Jeg er i denne situasjonen nå. Vi har et helt dødt ekteskap, ingen felles interesser, ingen følelser og ingen nærhet. Det eneste som holder oss sammen er barna og at vi begge to syns det er fælt å bryte opp familien. Men jeg og mannen har det ikke bra. Det tærer på å leve i et slikt ekteskap. Når skal man gi opp? Når har man prøvd ALT? Kan du svare på det? Det er vanskelig spørsmål, og det er KUN de som lever i forholdet som kan svare for seg. DU kan mene at folk gir opp for lett, men hva vet du egentlig om det? For de som kjenner meg og mannnen utenfra, vil nok si at vi gir opp for lett. Men de aner ikke alle kampene vi har hatt for å redde ekteskapet skjult bak smil og fasade. Anonymkode: 7079f...ea6 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #3 Skrevet 20. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i denne situasjonen nå. Vi har et helt dødt ekteskap, ingen felles interesser, ingen følelser og ingen nærhet. Det eneste som holder oss sammen er barna og at vi begge to syns det er fælt å bryte opp familien. Men jeg og mannen har det ikke bra. Det tærer på å leve i et slikt ekteskap. Når skal man gi opp? Når har man prøvd ALT? Kan du svare på det? Det er vanskelig spørsmål, og det er KUN de som lever i forholdet som kan svare for seg. DU kan mene at folk gir opp for lett, men hva vet du egentlig om det? For de som kjenner meg og mannnen utenfra, vil nok si at vi gir opp for lett. Men de aner ikke alle kampene vi har hatt for å redde ekteskapet skjult bak smil og fasade. Anonymkode: 7079f...ea6 Unnskyld at jeg spør, men jeg lurer oppriktig. Det virker som dere begge har felles mål, hvordan er det da mulig å ikke finne en løsning? Dere har jo en felles interesse; familien. Anonymkode: 9cbaf...95b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå