AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #1 Skrevet 20. mars 2017 Noen som har en god en å anbefale? Dekker de bra? Anonymkode: ab9d6...0de
Gjest Skya Skrevet 20. mars 2017 #2 Skrevet 20. mars 2017 Jeg foretrekker LilyLolo, dekker absolutt godt nok for min del, men huden min er ikke så ille da.
Salka Skrevet 20. mars 2017 #3 Skrevet 20. mars 2017 Jeg liker everyday minerals sin. Den dekker bra, men jeg foretrekker flytende.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #4 Skrevet 20. mars 2017 Noen som har prøvd Tromborg sin? Anonymkode: ab9d6...0de
AnonymBruker Skrevet 2. april 2017 #5 Skrevet 2. april 2017 Noen som anbefaler Tromborg? Anonymkode: ab9d6...0de
kosepuus Skrevet 1. mai 2017 #6 Skrevet 1. mai 2017 Har testet BareMinerals Original og en fra Pür Cosmetics. Begge var helt ok, altså de gjorde jobben sin og dekket greit. Mineral makeup skal visst nok være veldig bra for huden så er antakelig et godt valg, men jeg personlig liker generelt ikke makeup som er i løs pudder form.
Gjest Khloe Skrevet 1. mai 2017 #7 Skrevet 1. mai 2017 Når du bruker mineralfoundation vil du ikke få sånn instagram-''flawless full coverage''. Etter egen erfaring gir mineralfoundation en mer naturlig look, som passer godt til hverdags. Liker å kombinere det med concealer, hvis jeg har noe som trenger å dekkes ekstra. Jeg har prøvd foundation fra BareMinerals, Mineral Hygienics og Tikei. Favoritten min er uten tvil Tikei sin. Jeg mener den har den beste dekkingen av de tre jeg har prøvd, blender godt inn i huden og gir meg ikke urenheter. Den er også relativt billig og de har et godt fargeutvalg. BareMinerals ga meg mange skikkelig vonde kviser. Den inneholder også bismuth oxychloride som mange, inkludert meg, reagerer på. Men den er favoritten til mange, så det kan hende den fungerer bra for deg. Mineral Hygienics sin syntes jeg føltes litt ''kornete'' på huden. Den var lenge en favoritt hos meg, men ble danket ut av Tikei ettersom den oksiderer en del (blir mørkere i løpet av dagen). Det var hvertfall noen tips fra meg
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #8 Skrevet 5. mai 2017 Tromborg! Får komplimenter når jeg bruker denne faktisk. Beste jeg har prøvd hittil. Anonymkode: 1667b...357 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå