AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #1 Del Skrevet 20. mars 2017 At jeg rota med en "kompis" av han i helgen? Alle kjenner alle her og de har vel felles bestekompiser. Samtidig har jeg og eks holdt på et vennskap siden det ble slutt for 2 mnd siden. Eks vil bli sammen igjen og jeg har ikke følelser for han. Så bør jeg si det? Tenker før han får høre det andre steder. Anonymkode: df17b...80f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #2 Del Skrevet 20. mars 2017 Ditt liv er ditt liv, du har ikke meldeplikt til han. Selv venner forteller man ikke alt. Du bør heller gjøre det klart for eksen at du faktisk ikke vil ha forhold med han. Anonymkode: bae90...d74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #3 Del Skrevet 20. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ditt liv er ditt liv, du har ikke meldeplikt til han. Selv venner forteller man ikke alt. Du bør heller gjøre det klart for eksen at du faktisk ikke vil ha forhold med han. Anonymkode: bae90...d74 Det har jeg vel gjort? Du ser jeg skrev han vil og jeg vil ikke - vi er venner. Anonymkode: df17b...80f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 20. mars 2017 #4 Del Skrevet 20. mars 2017 Nei, han er jo en eks, du har ingen meldeplikt til han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 20. mars 2017 #5 Del Skrevet 20. mars 2017 Jeg syns du skal fortelle han det, om du ønsker å fortsette vennskapet. Og om han vil ha deg tilbake vet du at denne informasjonen vil såre han uansett, da er det bedre at du gir han den med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå