AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #1 Skrevet 20. mars 2017 Jeg ser ikke fæl ut, jeg har en åpen personlighet, slank, sosial, flere vennegjenger, etc. Møtte en gammel venn ute for noen uker siden, slo av en prat - veldig koselig. Fortsatte praten lett dagen etter. Uken etter tok jeg mot til meg og inviterte han på kino. Han ble fort veldig opptatt, så jeg har ikke mast mer. Nok en gang møter jeg en gammel venn slår av en prat, kliner, men ikke noe mer. Jeg merker at han respekterer meg når jeg ikke vil mer, han er hyggelig hele veien. Møttes dagen etter, bare stryking på armen og prata. Men nå vet jeg ikke hvordan jeg gjør ting riktig videre? Har ikke sex før jeg føler meg trygg på det. Samtidig tenker jeg alltid at fyllasjekking er useriøst for når ukedagene kommer vil de ikke det lengre - ølbriller osv. Mitt siste forhold var langt og seriøst, jeg husker nesten ikke hvordan man flørter og har fått veldig lav selvfølelse av dårlig forhold over tid. Råd til meg? Anonymkode: 7c748...1c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå