AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #1 Del Skrevet 19. mars 2017 Jeg reiser ganske langt bort til høsten for å ta et par fag ved et universitet. Jeg har en bitteliten leilighet her hjemme som jeg har eid i mange år. Det som er litt slitsomt er at hver gang jeg nevner for bekjente at jeg blir borte, spør de om de kan låne leiligheten. Det er foreløpig tre stykker som har spurt. Jeg vet virkelig ikke om jeg ønsker å leie bort, fordi jeg ikke orker å leie lager til div. personlige eiendeler da jeg har en del ting, og slett ikke gidder å dra med meg et lass over dammen dit jeg skal bo. Mine bekjente blir litt fornærmet når jeg sier at jeg ikke har tenkt på å leie ut, og ikke kan svare dem ennå.. Er det jeg som er dum? Kunne jo kanskje tjent noen kroner, men er ikke komfortabel med å ha bekjente boende der. Anonymkode: 54cd7...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katana Skrevet 19. mars 2017 #2 Del Skrevet 19. mars 2017 De eneste jeg kunne tenke meg å ha boende i huset når jeg er borte, er den aller nærmeste familien, altså foreldre eller søsken. Kan ikke tenke meg å ha andre boende der uten at jeg er til stede. Skjønner godt at du er motvillig til dette, og du bør kunne si fra at det ikke er aktuelt uten at noen blir sure. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #3 Del Skrevet 19. mars 2017 Aldri om jeg leier ut verken til kjente eller ukjentw, når jeg skal utenlands. Det er ingenting det kan bli mer og større konflikter av enn å dele hus, bil og penger med venner eller familie. I tillegg kommer alt av personlige ting og papirer ingen skal rote i. Anonymkode: ce5ad...49e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå