Gå til innhold

Gjør menn virkelig slikt?bruker kompis for å sjekke om dama er seriøs

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det her? Fått så rar magefølelse etterpå, er et par ting jeg har reagert på.

Kom i kontakt med en gammel venn ute i helgen og viste seg at begge var single, etter kort tid var det nash med masse felles venner hos han. Merket at når jeg ikke satt ved han så var en av hans nærmeste venner veldig opphengt i meg. Skulle prate bare for å prate og fikk nesten ikke ha mobilskjerm i fred, følte han snoka. Fikk ordna meg sjafør hjem og dro. Det er den ene tingen jeg lurer på, var han kompisen sånn snok for å finne ut ting? Var han veldig på for å sjekke om jeg var seriøs eller tok hvemsomhelst, sånn kun for kompisen opplegg?

Så det andre.

Da vi skulle på nash skulle han ordne sjafør, han ringte en jeg tidligere har ligget med. Så gikk han liksom vekk, overhørte bare at han sa han skulle ha med meg. Etterpå hørte jeg en rar kommentar til kompis som er nevnt over her at han "fikk en anbefaling av han i tlf."  Syns det var ganske ekkelt. For jeg ligger ikke rundt, jeg og fyren i tlf holdt på kort tid for et par år siden og sexen var vanvittig dårlig. 

Følte meg pratet om på en veldig ekkel måte. Selv om min gamle bekjent og jeg bare klina så virka det som om de så på meg som lett på tråden. 

Tips?

Anonymkode: dc85d...336

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du fikk så dårlig magefølelse, så hold deg unna dem.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Trenger egentlig noen til å sette de konkrete ordene på hva dette er.

for han fyren var respektfull ovenfor meg, forståelsesfull og hyggelig. Aldri opplevd han som noe annet og har kjent han i sikkert 6 år. Bare det rundt jeg ble overrasket av og jeg kommer til å spørre han om dette etter hvert. 

AnonymBruker
Skrevet

Trenger ikke være at kameraten sjekket noe for han du var med, kan bare være at denne kameraten bare ville ha deg for seg selv og ikke unnet vennen sin å hooke opp med deg. At han prøvde å utkonkurrere vennen sin. 

Anonymkode: 3c8cc...7ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro en time etterpå og det ble ikke noe på noen av de altså. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

for han fyren var respektfull ovenfor meg, forståelsesfull og hyggelig. Aldri opplevd han som noe annet og har kjent han i sikkert 6 år. Bare det rundt jeg ble overrasket av og jeg kommer til å spørre han om dette etter hvert. 

Damer er generelt lite trofaste om de tror de får sjans på en mann av høyere status. Å sjekke ut damer på den måten kan være greit for å finne ut om man har funnet en keeper eller ikke

Anonymkode: d9848...9d4

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damer er generelt lite trofaste om de tror de får sjans på en mann av høyere status. Å sjekke ut damer på den måten kan være greit for å finne ut om man har funnet en keeper eller ikke

Anonymkode: d9848...9d4

Hva må man liksom vite for å skjønne at jenta er en keeper da?

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

At noen oppfører seg hyggelig betyr ikke at de er hyggelige. For meg virker det som om du har fått innblikk i hvilke holdninger de egentlig har under fasaden. Noen mennesker er flinke til å late som om de er interessert, at de er forståelsesfulle, mens egentlig har de ræva kvinnesyn og bare vil ha seg et ligg

Anonymkode: f0212...9bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At noen oppfører seg hyggelig betyr ikke at de er hyggelige. For meg virker det som om du har fått innblikk i hvilke holdninger de egentlig har under fasaden. Noen mennesker er flinke til å late som om de er interessert, at de er forståelsesfulle, mens egentlig har de ræva kvinnesyn og bare vil ha seg et ligg

Anonymkode: f0212...9bc

Late som i 6 år som venner?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...