Gjesten29 Skrevet 20. mars 2017 #21 Del Skrevet 20. mars 2017 Barcelona- Fantastisk by København- Synes faktisk den byen er litt liten.. Paris- Fantastisk by Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 20. mars 2017 #22 Del Skrevet 20. mars 2017 6 timer siden, tirben skrev: Er det da en storby??? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 21. mars 2017 #23 Del Skrevet 21. mars 2017 (endret) København: Jeg liker Køben - for meg så er det et avslappende sted å være, byen er pen og det er MYE god mat å få tak i der. Aalborg: Ser at noen nevnte denne byen så derfor tar jeg den med på listen min. Har vært i Aalborg ekstremt mange ganger, og det er en av favorittbyene til meg og mannen min. Jeg liker bare stemningen rett og slett, og det er mange interessante butikker der selv om byen ikke er så stor. London: Hva er det å ikke elske med London? London har alt! Skal tilbake dit om 2 dager. Gleder meg Museene der er et stort pluss, i tillegg til alt annet man kan oppleve. Manchester: Hit skal jeg også i løpet av uken. Liker Manchester pga. shopping, og at det er mye å finne på i området. Amsterdam: En av mine favorittbyer. Jeg liker den ville sjelen til Amsterdam, arkitekturen og det er masse interessant å se av museer. Paris: Har kun vært i Paris en gang, og da likte jeg meg ikke der. Byen er vakker, meen.. Hm. Nei, jeg ønsker å gi denne byen en sjanse til. Nice: Likte meg ikke der første gangen jeg dro dit. Heldigvis tok jeg turen på nytt, fikk et helt annet inntrykk av byen på tur nr. 2. Elsker stranden, ja, det meste med Nice. Og så er det enkelt å komme seg til andre byer med tog også. Porto: Aaah, Portugal. God mat og vin, flott arkitektur, flott natur +++ Munchen: Fikk ikke noe særlig godt inntrykk av Munchen, jeg må nok ta flere turer dit for å bli bedre kjent med byen. Budapest: Vakker by, spennende historie, bra shopping. Generelt en veldig spennende by. Parlamentet er et syn for seg selv. Wien: Elsket det meste ved Wien - Schonbrunn, kafeliv, kaker, shopping og historie. Innsbruck: Vet ikke om dette er en storby, men jeg elsket den uansett. Innsbruck er omringet av Alpene, kan man ønske seg noe mer? Gdansk: Pen by, men ganske kjedelig. Roma: Digger Roma, det er så mye å finne på der. Museer, vin, pizza og folkeliv! St. Petersburg: Her har jeg vært kanskje 12 ganger. Piter er min absolutte favoritt av byer med sine vakre palasser, kirker, kanaler og blodige historie. Endret 21. mars 2017 av clyde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 21. mars 2017 #24 Del Skrevet 21. mars 2017 Tar ikke med alle steder men bare et utvalg😊 Amsterdam: Liker "viben"i byen. Koselig med kanalene og å gå seg litt vill. Misliker at alt er så sex sex sex... Malaga: Fin by å reise til. Mye interessant å se og mange koselige steder. Paris: Digger Paris,men det er veldig turistifisert da med selgere OVERALT. Stockholm: Bodde der i noen måneder,elsker gamla stan. Roma: En by som har alt egentlig og som man aldri kjeder seg i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå