Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle nordmenn er det, men jeg føler atsånn generelt at i norge så tåler folk så lite. Syting oppstår fort, ooog, hvis vi ser på trafikkbildet vårt også. Dammenlign med Italia og Hellas for eksempel, der kjører ikke politiet etter en bare fordi man kjørte for fort. 

Jeg rakker ikke ned på norge, vi har egentlig en ganske behagelig kultur og det er veldig renslig .

Anonymkode: d8e42...6c2

Videoannonse
Annonse
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Hvem vet kanskje av samme grunn som noen sitter bak en skjerm og tøffer seg,

Eller gjemmer seg bak anonymbruker 

mange muligheter.

Skrevet

Det er paradise hotel sin feil. 

Skrevet

Fordi vi vår generasjon (og våre foreldres generasjon) har det alt for bra og aldri har fått herde.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Hvem vet kanskje av samme grunn som noen sitter bak en skjerm og tøffer seg,

Eller gjemmer seg bak anonymbruker 

mange muligheter.

Sånn er det nok, vel.

Anonymkode: 98c06...065

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alle nordmenn er det, men jeg føler atsånn generelt at i norge så tåler folk så lite. Syting oppstår fort, ooog, hvis vi ser på trafikkbildet vårt også. Dammenlign med Italia og Hellas for eksempel, der kjører ikke politiet etter en bare fordi man kjørte for fort. 

Jeg rakker ikke ned på norge, vi har egentlig en ganske behagelig kultur og det er veldig renslig .

Anonymkode: d8e42...6c2

Tenker du skal være glad du bor i Norge mht trafikken.

http://www.dagbladet.no/nyheter/norge-har-faerrest-trafikkdodsfall-i-verden/60449724

Anonymkode: 4db78...a4b

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du skal være glad du bor i Norge mht trafikken.

http://www.dagbladet.no/nyheter/norge-har-faerrest-trafikkdodsfall-i-verden/60449724

Anonymkode: 4db78...a4b

Men så har vi mange nesten ulykker også. Men på en annen side, så får vi også best utdanning i henhold til trafikkregler og har noe av det strengeste systemet, så det skulle vel egentlig bare mangle. 

Helt ærlig så tror jeg folk ikke tåler å få litt motstand i livet, det blir så mye syting over ting som ikke går rett for en. De fleste tror nok at de er tøffe, helt til de kommer i en slik situasjon selv for da får nemlig tåta en annen lyd. Du har disse som har opplevd motgang og ikke klarer å holde kjeft om det, det skal sytes opp i skyene, så har du disse som har opplevd mye motgang og holder kjeft. Dessverre så er det jo de første vi hører mest av. 

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med å forstå mange i dette landet...

Merker det mer og mer med alderen også...

Det er ikke noe galt å like landet sitt, men den blinde patriotismen sliter jeg å forstå... Du vet den... At alt er best, uansett... Beste maten, beste trafikken, beste ditten , beste vannet, beste helsevesenet... Jo, vannet er bra. Skal ikke si noe om den saken.

Men beste helsevesenet? Really.... Det er mange som har opplevd mye drit i helsevesenet, og når da folk sier at det er ''best i verden'', så føler de kanskje seg ikke så bra... eller...  Teller ikke deres dårlige erfaringer da liksom?

Også dette med ytringsfrihet, har vi virkelig det i Norge hvis mange er redd for å si hva dem tenker? Det høres ikke sånn ut. Det høres ut som det er et mål for at alle skal tenke helt likt, som en kult...

Og tryggeste landet? Hmm... Jo, man slipper å bekymre seg for at en eller annen galning har skytevåpen, men er det så trygt sånn ellers?

Anonymkode: 337fd...df8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...