Gå til innhold

pris på blomster

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært og bestillt alt av blomster i dag.har funnet verdens fineste brudebukett :) alt kom totalt på ca.5700 kr. var dette mye eller lite? hvor mye har dere brukt totalt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Har ikke bestilt blomster enda jeg men 5700,- hørtes mye ut. Har hørt priser som 1500-3000,- men så er det jo helt etter hva slags blomster det er snakk om.

Det viktigste er at du er fornøyd. Sambo skal ordne med buketten, men jeg har ønsket meg roser i lyse farger.

Skrevet

Jeg synes også det høres litt mye ut, men så lenge du synes det er vertd pengene så er jo det det viktigeste!

:-)

Er det lov å spørre hva du har bestilt?

Gjest Anonymous
Skrevet

Om det er mye eller lite kommer jo an på hvor mye blomster du skal ha. Skal du ha mange oppsatser på bordene koster det naturligvis mer enn om man gjør det enklere og legger ut løse blomster.

Da jeg giftet meg, brukte vi ca 3.000 på alle blomster, altså brudebukett, to store dekorasjoner til alteret, ti gerbera til å pynte benkeradene i kirken med, solsikkebukett til kirketrappa og gerbera og eføy til å legge utover middagsbordet.

Skrevet

jeg personlig syne ikke dette var så altfor galen pris, fikk tross alt den brudebuketten jeg ville ha,vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive den.

dette var det jeg fikk for 5700 kr

*brudebukett

*brudepikebukett

*5 avlange bordekorasjoner

*2 stoore oppsatser til kirka

*4 knapphullsblomster

men dette er jo bare en ca.pris jeg har regnet ut, så får vi se.viktigste er jo at jeg er fornøyd.gifter meg 1 gang så..... :)

Skrevet

her har dere en ca pris på det jeg har bestillt

*brudebukett: ca.1500

*4 knapphullblomster: ca.400

*oppsatser til bordene:2500

*oppsatser til kirka:1000

*brudepikebukett:??vet ikke helt ennå

men nå bestillte jeg den største typen av borddekorasjonene...500 stk, lurer på om kanskje skal velge en litt mindre....er ikke lett

Skrevet

Vi betalte ca 4000,- for følgende (om jeg ikke husker feil)

* brudebukett

* 4 knappehullsblomster

* 2 rosebuketter til alteret

* 14 lave og lange oppsatser til middagsbordet

Skrevet

Vi betalte 3000 for:

*brudebukett

*3 knapphullsblomster

*12 oppsatser til bordene

*og noen små buketter til håret mitt

Om det er dyrt eller ikke kommer ann på så mye.

Om blomstene er i sesong, om det er generelt "dyre" eller "billige" blomster osv.

Kan jeg spørre hvor du bestiller fra?

Om du finner ut bredden på bordene, vil forretningen lett kunne hjelpe deg med størrelsen på borddekorasjonene.

På Blomst i Sandnes regnet de 8 gjester per dekorasjon, kan det være til hjelp ?

Og så lånte vi vasene fra blomsterbutikken, det hjalp også litt på prisen..

Skrevet

bestilte i dag, ikke no flere drømmer om at vi ikke har bestilt blomster

1500 for brudebukketen og 4 knapphullsblomster, nå blir det nok litt mer, for har funnet ut av vi vil ha 2 knapphullsblomster til (til hver av brødrene)

ca 1500 for pynten i kirken

vet ikke helt prisen for dekrasjonene ennå, siden vi skal ikke ha "vase dekrasjoner" men skal ha blomster "spredd" på bordet

så blir vel mellom 4000-5000 kr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...