AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #1 Skrevet 19. mars 2017 Jeg har så lyst på en blå fiolin, men er helt grønn når det kommer til hvor jeg kan kjøpe dette. Fiolinen må være av god kvalitet. Er det noen som har god erfaring med et nettsted, der en kan få kjøpt en fiolin med denne fargen? Anonymkode: ab4b6...c23
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #2 Skrevet 19. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har så lyst på en blå fiolin, men er helt grønn når det kommer til hvor jeg kan kjøpe dette. Fiolinen må være av god kvalitet. Er det noen som har god erfaring med et nettsted, der en kan få kjøpt en fiolin med denne fargen? Anonymkode: ab4b6...c23 Hvorfor ikke kontakte en musikkforretning i området der du bor, og høre om de kan skaffe en slik i god kvalitet? Om du søker på blue violin, kommer det opp massevis av resulteter på google, bl.a. ebay. Anonymkode: d1dd4...21b
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #3 Skrevet 19. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har så lyst på en blå fiolin, men er helt grønn når det kommer til hvor jeg kan kjøpe dette. Fiolinen må være av god kvalitet. Er det noen som har god erfaring med et nettsted, der en kan få kjøpt en fiolin med denne fargen? Anonymkode: ab4b6...c23 Du kan prøve følgende link, har dog ingen peiling på kvaliteten: http://www.gear4music.no/no/Fioliner/Bla Anonymkode: 764e5...0d4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #4 Skrevet 19. mars 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har så lyst på en blå fiolin, men er helt grønn når det kommer til hvor jeg kan kjøpe dette. Fiolinen må være av god kvalitet. Er det noen som har god erfaring med et nettsted, der en kan få kjøpt en fiolin med denne fargen? Anonymkode: ab4b6...c23 Se her. Rådfør deg med en instrumentmaker om du vil ha kvalitet. http://www.fiolinmakern.com/Kjøpe_instrument/ Anonymkode: d1dd4...21b
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #5 Skrevet 19. mars 2017 Se også http://www.fiolinmakern.com/Kjøpe_instrument/ Fioliner - nettbutikkEldre/brukte fioliner - nettbutikkElektriske fioliner - nettbutikk Anonymkode: d1dd4...21b 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #6 Skrevet 19. mars 2017 Er fargen viktigere enn kvaliteten, dersom det koster mer for en blå fiolin av samme kvalitet som en rimeligere brun? Anonymkode: d1dd4...21b
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #7 Skrevet 19. mars 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har så lyst på en blå fiolin, men er helt grønn når det kommer til hvor jeg kan kjøpe dette. Fiolinen må være av god kvalitet. Er det noen som har god erfaring med et nettsted, der en kan få kjøpt en fiolin med denne fargen? Anonymkode: ab4b6...c23 Hva legger du i "god kvalitet"? Hvilken prisklasse tenker du på? Må den absolutt være ny eller kan den være brukt? Er det viktigere at den er blå (og kanskje mye dyrere) enn at den er brun og i bedre kvalitet og billigere enn en blå? Er du nybegynner, eller har du spilt fiolin lenge? Anonymkode: d1dd4...21b 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #8 Skrevet 19. mars 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er fargen viktigere enn kvaliteten, dersom det koster mer for en blå fiolin av samme kvalitet som en rimeligere brun? Anonymkode: d1dd4...21b Skal ha den til pynt også, så den må være både blå og ha god kvalitet Anonymkode: ab4b6...c23
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #9 Skrevet 19. mars 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva legger du i "god kvalitet"? Hvilken prisklasse tenker du på? Må den absolutt være ny eller kan den være brukt? Er det viktigere at den er blå (og kanskje mye dyrere) enn at den er brun og i bedre kvalitet og billigere enn en blå? Er du nybegynner, eller har du spilt fiolin lenge? Anonymkode: d1dd4...21b Nybegynner og voksen Anonymkode: ab4b6...c23
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #10 Skrevet 19. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skal ha den til pynt også, så den må være både blå og ha god kvalitet Anonymkode: ab4b6...c23 Jeg skjønte at den skulle værte til pynt. Se linkene. Og finn ut om hva som er viktigst for deg av kvalitet, pris og farge. Anonymkode: d1dd4...21b
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #11 Skrevet 19. mars 2017 Til pynt...(du vet at den bør oppbevares i en fiolineske...?) Anonymkode: d1dd4...21b
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #12 Skrevet 19. mars 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har så lyst på en blå fiolin, men er helt grønn når det kommer til hvor jeg kan kjøpe dette. Fiolinen må være av god kvalitet. Er det noen som har god erfaring med et nettsted, der en kan få kjøpt en fiolin med denne fargen? Anonymkode: ab4b6...c23 Går du på musikkskole, så får du kanskje leid en fiolin til en rimelig penge, og så kan du jo også spørre fiolinlreren om han/ hun kan anbefale butikker å kjøpe fiolin fra? Anonymkode: d1dd4...21b
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #13 Skrevet 19. mars 2017 Her: http://www.gitarhuset.no/produkter/andre-strengeinstrumenter/fioliner/leonardo/leonardo-4-4-fiolin-blå-m-etui-og-bue-lv-1544-bu-p0000010625 Men jeg aner ikke noe om dette firmaet. Anonymkode: d1dd4...21b
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #14 Skrevet 19. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Her: http://www.gitarhuset.no/produkter/andre-strengeinstrumenter/fioliner/leonardo/leonardo-4-4-fiolin-blå-m-etui-og-bue-lv-1544-bu-p0000010625 Men jeg aner ikke noe om dette firmaet. Anonymkode: d1dd4...21b Hvor mye aner du vanligvis om firmaer du handler på nettet fra? Anonymkode: 9b76d...06a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå