Gå til innhold

Hjelp meg med julegavetips!!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Snakker selvfølgelig om sexleketøy. Vurderer å kjøpe noe til dama for å sprite opp ting litt. Hva ville dere likt å finne under juletreet? (Det blir nok en morgengave) :wink:

Hvor lang leveringstid har som regel nettbutikker som Cupido eller erotikknett?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

kjøp en kjempedildo, så får hun endelig prøvd seg på en sværing...nei..seriøst..kjøp heller noe undertøy til henne. Dem har masse billig og pent på H&M.

Gjest Anonymous
Skrevet
kjøp en kjempedildo' date=' så får hun endelig prøvd seg på en sværing...nei..seriøst..kjøp heller noe undertøy til henne. Dem har masse billig og pent på H&M.[/quote']

Hehe. Det er ingen god idé akkurat nå, desverre. Hun ammer, så puppene er en anelse forvokste for tiden. Om 3-6 mnd så er de nok tilbake til normalen, så vi får se da...

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjøp en sommerfugl vibrator til klitoris. Deilig!

Gjest Moonshadow
Skrevet
Kjøp en sommerfugl vibrator til klitoris. Deilig!

Ble kjempe skuffa av den jeg :roll:

Skrevet

Ganske umulig å svare på uten å vite noe om hva dama di liker. Ønsker meg Bd-mansjetter, jeg...

Gjest GreenSky
Skrevet

Sexy underøy er vel en sikker vinner uansett. Og da snakker jeg om kvalitetsundertøy, ikke en sånn 150-kroners BH på H&M. Ta en titt i undertøysskuffen hennes, så finner du størrelse og hvilken smak hun har. Åh, hun ammer. Sorry. Men kjøp en lekker truse, nattkjole og hofteholder, da. :wink: Og et gavekort på matchende BH til senere, kanskje. :)

Gjest GreenSky
Skrevet
Ganske umulig å svare på uten å vite noe om hva dama di liker. Ønsker meg Bd-mansjetter, jeg...

Jeg også. :sjarmor:

Skrevet

Ble kjempe skuffa av den jeg :roll:

Jeg også.

Skrevet
Snakker selvfølgelig om sexleketøy. Vurderer å kjøpe noe til dama for å sprite opp ting litt. Hva ville dere likt å finne under juletreet? (Det blir nok en morgengave) :wink:

Hvor lang leveringstid har som regel nettbutikker som Cupido eller erotikknett?

Fyren spør om tips angående sexleketøy og blir rådet til å kjøpe undertøy..... *hehe*

G ormen er et sikkert valg! Det enkle er ofte det beste. Skal du ha det litt mer avansert så er en dobbelt hi tech vibrator bra. Eks Flower Power, den liker jeg veldig godt.

Det tar stort sett mellom tre og fem dager før du har varen i postkassen. Kanskje litt lenger tid nå fordi det er jul.

Lykke til!

Gjest GreenSky
Skrevet

Joooo, men nå snakket jeg om sexxxxy undertøy, da, ikke bare undertøy. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Fyren spør om tips angående sexleketøy og blir rådet til å kjøpe undertøy..... *hehe*

G ormen er et sikkert valg! Det enkle er ofte det beste. Skal du ha det litt mer avansert så er en dobbelt hi tech vibrator bra. Eks Flower Power, den liker jeg veldig godt.

Det tar stort sett mellom tre og fem dager før du har varen i postkassen. Kanskje litt lenger tid nå fordi det er jul.

Lykke til!

Takk, G-ormen it is! Vurderte også en av de stjernetegn-vibbene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...