Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går du i nettoen når du er hjemme?

Anonymkode: a13a7...c67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, alt for kaldt. Så er det mye styr med å dekke til sofaen med laken slik at man kan sitte der osv.

Anonymkode: b58a9...784

AnonymBruker
Skrevet

Nei! Eneste plassen jeg går naken er på badet.

Anonymkode: b7932...fb9

• Liker 1
Skrevet

Nei. liker ikke å være naken. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er noe absolut alle gjør

Anonymkode: 855fe...492

Skrevet

Ja, hvem gjør ikke det?

• Liker 2
Skrevet

Jeg tar ikke av meg klærne når jeg kommer hjem akkurat... Men om jeg har vært i dusjen eller skal bytte klær så kan det være at jeg virrer rundt uten klær en stund. Men slik jeg bor nå er det gjerne litt for lett å se inn, og jeg går ikke rundt og trekker for gardinene, da tar jeg heller et håndkle rund meg.

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet

Litt. Det blir mest sånn fra soverommet, ut på badet, på kjøkkenet for å hente noe mat osv.... Sprader ikke rundt naken sånn ellers. Bryr meg ikke om noe skulle se inn. Litt naken mann må man kunne tåle. 

Skrevet
17 minutter siden, Naturgutten 95 skrev:

Ja, hvem gjør ikke det?

Ikke jeg.

Skrevet

Ja. Liker best å være naken. Men blir ikke så mye av det, unger og naboer og whatnot som er her når det passer de. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Silfen skrev:

Ja. Liker best å være naken. Men blir ikke så mye av det, unger og naboer og whatnot som er her når det passer de. 

Hadde vært greit å sett deg naken.

Anonymkode: 20841...c53

AnonymBruker
Skrevet

Sover naken. Ellers er det stort sett bare fra dusjen og inn til soverommet for å kle meg. Er en skikkelig frossenpinn, så går sjeldent lettkledd - selv om det hender at jeg soler meg naken på balkongen om sommeren. 

Anonymkode: ee10c...79e

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde vært greit å sett deg naken.

Anonymkode: 20841...c53

Haha. 😒

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Eneste stedet jeg er naken er på badet.

Går aldri naken andre steder.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Nei det gjør jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Nei naken er jeg kun før og etter dusj og ved sex. Det er altfor kaldt i dette gamle huset til å frese rundt i bare nettoen. På sommeren er dører som regel åpne om været er varmt og da dukker det stadig opp noen sånn litt plutselig, så ikke aktuelt da heller.

Anonymkode: 179ec...82a

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg gjør det hele tiden. Hiver ofte ikke på meg klær før jeg skal ut eller få besøk. Jeg aner ikke hvorfor, det er vel bare at jeg synes det er mest behagelig slik.

Anonymkode: d4df6...750

Gjest Newroz
Skrevet

Nei. Jeg går fra badet til soverommet naken, men som en over her sa: Tar ikke av meg klærne når jeg kommer hjem fra jobb akkurat.. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg gjør det hele tiden. Hiver ofte ikke på meg klær før jeg skal ut eller få besøk. Jeg aner ikke hvorfor, det er vel bare at jeg synes det er mest behagelig slik.

Du har tykke gardiner da?

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, slabbedask skrev:

Du har tykke gardiner da?

Bor i øverste etasje i en bygård og har ingen gjenboere. Gardinene er tykke nok til at de ville skjult alt som var å skjule, men slipper forsåvidt problemstillingen. Bodde et sted med innsyn fra gatenivå før, og da hadde jeg selvfølgelig alltid klær på meg hvis det var fare for at noen så meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...