AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #1 Skrevet 19. mars 2017 Trenger en 50% jobb innenfor en av disse stedene, innnen høsten. For å kunne studere deltid sosialt arbeid. Men jeg har ingen erfaring fra noe av dette før, kun butikkjobb og lurer på hvor det er størst sjanse for meg å få noe. Hvor ville du startet? Hvor lett er det feks å få en 50% stilling i barnehage, uten noe erfaring eller utdanning? Hittill ser det ut til å være størst sjans for meg i hjemmetjeneste eller lignende, men jeg håpet veldig på å kunne finne noe annet.. Jeg tror desverre ikke jeg er riktig person for hjemmetjenesten. Er det noen der ute med tips? Eller tanker om mine muligheter? Håper noen kan hjelpe, vil virkelig skifte spor nå og ha mulighet til å studere noe som interesserer meg. Asylmottak, barnevernstjenesten, barnevernsinstitusjoner, barnehage, fosterhjem (forsterket og lønnet), familievern, frivillige organisasjoner, hjemmetjeneste, institusjoner for rusbrukere, kollektiver, krisesentre, kultur-/oppvekstetat (fritid), NAV, psykisk helsearbeid, PU-enheter, skoler, skolefritidsordning, sosialpedagogiske enheter, spesialpedagogiske kompetansesentra (miljøarbeid) og tilsvarende arbeidsteder/områder. Anonymkode: 99c64...f1f
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #2 Skrevet 19. mars 2017 Tenker du vikariat eller fast 50% stilling? Det kan være veldig vanskelig å få vikariat, og enda vanskeligere å få fast stilling, men et sted må man begynne. Jeg ville gått innom alle barnehagene, skolene og aldershjemmene i nærområdet ditt med en cv og presentert meg og forklart du er ute etter jobb. Du får nok ikke noen 50% stilling uten å søke spesifikt på det, men ved å ha en fot innenfor kan det hende det dukker opp noe innen kort tid. Jeg jobbet noen måneder i en barnehage før jeg fikk 80% vikariat, så man kan være heldig. Lykke til! Anonymkode: 330c3...179
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #3 Skrevet 19. mars 2017 Hadde ikke søkt hos frivillige organisasjoner i alle fall. Der må man ha hundre års erfaring og vite svært mye om den aktuelle organisasjonen allerede før man begynner der. Anonymkode: c78ce...dbf
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #4 Skrevet 19. mars 2017 Frivillig-sentralen er vel en frivillig organisasjon som tar i mot all hjelp vil jeg tro, erfaren eller ei. Her tror jeg du også kan få mulighet til å jobbe med integrering av asylsøkere. Du kunne vel også sjekke rundt om det er behov for privatundervisning for barn i barneskolealder, sjekk kommunen for eksempel, eller henge opp flyers i nærområdet. Anonymkode: 4492f...e0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå