Gå til innhold

Banka opp av dørvakter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

kanskje han skulle tenkt seg to ganger før han begynnte å terge vaktene? Høres jo ut som han typen din var ute etter bråk..og da er jeg glad vektene er der for å hive ut slike bråkmakere. Tror ikke banker noen helt uten grunn. Det er altid noen som må push grensene og ikke vet når dem skal gi seg. Hadde typen din hatt litt vett, så hadde han gått vekk med an gang og ikke terget dem på seg.

Skrevet

Vaktene er der av sikkerhetsmessige grunner, og skal passe på at ingen er "til fare" for andre.

Hvis typen din gjeipa tiil en av vaktene, og det var alt han gjorde, så syns jeg at vaktene gikk alt for langt!

Har var vel ikke akkurat noen trussel for andre gjester..

Tror jeg hadde anmeldt saken ja..

Gjest Anonymous
Skrevet

trådstarter...var du der? Er du sikker på at han ikke gjorde noe mer enn det han "påstår"..skal vedde på at han var godt beruset og fant på noe mer dritt også.

Skrevet

Har vært vakt selv, og har tatt i mot masse dritt fra slike fyrer. Har enda ikke skamslått noen, men det har blitt en del blåveiser og knekte neser. Altid er det noen der ute som skal se hvor lengt dem kan gå. Tror ikke dem har gjordt dette uten at han fortjente det. Jeg slår heller først enn, at jeg skal få noe mot meg. enkelt og greit. Skal også mye til for å få dem annmledt..det vet jeg av egne opplevelser.

Skrevet

Ja, det kan anmeldes. Men anbefaler isåfall å gjøre det før bevis forsvinner. Ta bilder av kroppen, få uttalelser av leger osv.

Å bli banka for å ha geipet er ikke lov.

Skrevet

Har dørvakter i det hele tatt lov å banke NOEN?

Skrevet

det er nytteløst å anmelde noe slikt til politet, srælig hvis det var 3-4 stykker som tok han. Da blir det dem mot han..vitnene hjelper ikke særlig. Vaktene kan bare si at han f.eks. truet med å drepe en av dem, så gir det dem grunn nok. HAr vært borti det samme flere ganger. verken jeg eller de andre jeg jobbet med fikk problemer med politiet. skal nok noe mer enn et par blåmerker før dem gidder å bry seg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Dørvakter er merklige, tror de kan regjere som bare det. Enkelte av dem ihvertfall.

En jeg kjenner ble frastjålet telefonen av en dørvakt i full tilstand, og kortet sitt, og ble svindlet for tilsammen 15000,-. Ja, forholdet er anmeldt, men i det hele tatt TANKEN på det. Man gjør bare ikke sånt, du tar ikke telefonen til en vilt fremmed person og ringer for flere tusen kroner og handler på kortet til personen. Uansett så skjønner jeg ikke at de på det stedet der har reagert, iom at du må ha legitimasjon for å bruke akkurat det kortet.

:evil: :evil:

Skrevet

kanskje har har lært til neste gang da? Det at han bare har gjeipt tunge...det må du lengre ut landet med.

Skrevet

Selvsagt er det mye adrenalin inni spillet ei en slik situasjon. Kan av og til gå litt hardt for seg. Men blåmerka går fort over, så er det bare "stoltheten" hans som har fått seg en knekk. Eneste han kan og bære gjøre er å kommer seg over dette og heller få deg til å passe på han bedre neste gang?

Skrevet

En jeg kjenner ble frastjålet telefonen av en dørvakt i full tilstand, og kortet sitt, og ble svindlet for tilsammen 15000,-. Ja, forholdet er anmeldt, men i det hele tatt TANKEN på det. Man gjør bare ikke sånt, du tar ikke telefonen til en vilt fremmed person og ringer for flere tusen kroner og handler på kortet til personen. Uansett så skjønner jeg ikke at de på det stedet der har reagert, iom at du må ha legitimasjon for å bruke akkurat det kortet.

:evil: :evil:

Nå er det vel ikke dørvakter som stjeler ,vi snakker om her? Det finnes da folk som stjeler i alle slags jobber? Ikke stemple alle drøvakter som tyver her nå..

Skrevet

Greit nok..det har nok gått litt for hard for seg her. Dem har strengt tatt ikke lov til å utæve makt. Men her ser politiet gjennom firgrene om vi brukte litt makt her og der. Dem vet jo at det er masse provoderende typer der ute som nærmest ber om deg selv. Lov eller ikke lov..? Det er svært lite dere kan gjøre med det i ettertid. For at politet skal kunne gjøre noe med dem, så måtte dem nesten tatt dem på fersken. Vitener hjelper så og si ingen ting i dette tilfellet. Dem var 4 stykker som gikk løs på han. Da står dem sterkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...