AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #1 Skrevet 19. mars 2017 Jeg har vært sammen med mannen min i 12 år. Vi eier hus sammen, som hans barn har vokst opp i (ingen felles barn). Hvis forholdet er dødt, men uten mye krangler. Hadde du blitt til barna flyttet hjemmefra? (18 og 14). Han har ikke råd til å kjøpe meg ut, og vi må jo i tilfellet selge huset. Tenker jo på barna, er jo "bare" noen år igjen. Anonymkode: 0a85b...f6b
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #3 Skrevet 19. mars 2017 Om vi kunne bodd sammen som venner som trivdes i hverandres selskap, ja. Om ikke, nei. Barna tar ikke skade av å flytte, så lenge man ikke flytter til andre kanten av landet, da.. Mange familier som flytter uten å skille seg Anonymkode: 36631...1f9 2
DobbelX Skrevet 19. mars 2017 #4 Skrevet 19. mars 2017 Ja det kan hende at jeg hadde gjort. Jeg tenker at et ekteskap og en familie kan være levedyktig selv om det to voksne har sluttet å leve som kjærester, men det er klart at det kommer an på om familien fungerer "godt nok" (altså lite krangling, godt samarbeid, jobbe mot felles mål osv).
Nutz Skrevet 19. mars 2017 #5 Skrevet 19. mars 2017 Nei. Livet er for kort til å ikke nyte det. Jeg vil ha mer.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #6 Skrevet 19. mars 2017 Vi lever litt hvert vårt liv føler jeg nå. Men det går jo greit. Tenker veldig på barna hans, at de må flytte pga meg Anonymkode: 0a85b...f6b
JulieA Skrevet 19. mars 2017 #7 Skrevet 19. mars 2017 I utgangspunktet ville jeg sagt nei. Har du et nært forhold til barna hans og risikerer du at forholdet til hans barn ødelegges om dere bryter opp? Uansett synes jeg du ofrer mye ved å bli i flere år til.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #8 Skrevet 19. mars 2017 45 minutter siden, JulieA skrev: I utgangspunktet ville jeg sagt nei. Har du et nært forhold til barna hans og risikerer du at forholdet til hans barn ødelegges om dere bryter opp? Uansett synes jeg du ofrer mye ved å bli i flere år til. Forholdet til meg og barna vil nok bli ødelagt pga en skilsmissen ja. Det vil nok bli vanskelig, de vil nok være lojale mot far. Anonymkode: 0a85b...f6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå