Gå til innhold

Erfaring med dampvasker, småbarnsfamilier?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Lurer på om noen har erfaring med dampvasker av dere med små barn?

Her bruker jeg ganske mye tid på å skrape av størknet grøt og mat fra gulv, vegger og møbler og lurer på om en dampvasker er en bra investering? Høres jo positivt ut å kunne rengjør uten kjemikalier. Fungerer dette bra?

Ev merke/modell dere anbefaler?

På forhånd takk!

Anonymkode: d3262...425

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har dampmopp fra Black & Decker. Funker veldig bra på fliser og vanlig golvbelegg, kan ikke brukes på parkett (kan brukes på laminat). Jeg bruker den på badet og i gangen, og i hele kjelleretasjen. Fikk nesten sjokk første gang jeg brukte den på hvite fliser der vi bodde før. Viste seg at det var mønster på flisene!

Anonymkode: 6ef53...57a

AnonymBruker
Skrevet

Dampvasker kan ikke brukes på malte og lakkerte overflater, så det begrenser bruken en del.

Jeg bruker den bl a på fliser, tekstiler(bl a sofa) og laminat(har høytrykkslaminat med forsegllede skjøter). På laminaten bruker jeg den bare en gang i blant, tar ikke sjansen på å bruke den til jevnlig rengjøring.

Har ikke hatt min så veldig lenge, så har egentlig ikke testet den så veldig mye. Men tenkte å ta nedvask på badet med den snart.

Skal også kunne brukes på vinduer(finnes ekstrautstyr til det), men det har jeg ikke fått prøvd heller.

Anonymkode: 00e9e...405

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...