AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #1 Skrevet 19. mars 2017 Jeg føler jeg er litt "merket" av ungdomsår som litt for frempå, alltid den som venta og den som alltid var tilgjengelig. Lærte da at jeg måtte la gutten vente litt for å opprettholde en interesse, la han savne deg litt. Nå er jeg 35 og har blitt singel igjen etter et langvarig forhold. Jeg har lagt forholdet bak meg og meldt meg på en nettdatingside, og til og med kommet i kontakt med en mann jeg liker godt. Vi har sendt en del meldinger til hverandre, og det slår meg hvor fersk jeg er i denne med dating. Jeg vil ikke spille noe spill, jeg vil være den jeg er, men jeg føler jeg må vente litt mellom hver melding så jeg ikke blir så intens, selv om han svarer stort sett med en gang. Jeg vil la han savne meg. Er det riktig, eller skal jeg bare skrive når jeg selv vil? Anonymkode: e90ad...bb4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #2 Skrevet 19. mars 2017 Leser her inne at man skal være som man vil, og at menn liker kvinner som er frempå. Min erfaring er at menn mister interessen hvis jeg er for på, og spesielt hvis jeg tar initiativ. Hvis jeg ikke viser de interesse (-enten fordi jeg ikke er interessert, eller fordi jeg holder meg fra å ta kontakt) så blir mennene besatt, og henger "tilfeldig" rundt meg. De eneste mennene jeg har møtt som virkelig har likt at kvinnene tar initiativ, det er de som er veldig sjenerte, usikre og lyser dårlig selvtillit. Kvinne på ca samme alder som TS Anonymkode: 2bd99...572
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå