AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #1 Skrevet 19. mars 2017 CV, søknad og diverse attester legges jo gjerne ved som vedlegg. Men lurer på hva som er vanlig å skrive i mailen, er det bare sånn: "Hei! Her er CV og Søknad til jobben jeg søker på." Føler det virker så amatøraktig...? Og når man spesifiserer type jobb (heltid, deltid, sesongbasert) og arbeidssted, skriver man dette i Søknaden eller i mailen? Blir glad for svar! Anonymkode: 4b250...1ae
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #2 Skrevet 19. mars 2017 Vedr ledig stilling "der og der" finner dere min CV og søknad vedlagt. Anonymkode: 67a97...bf2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #3 Skrevet 19. mars 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vedr ledig stilling "der og der" finner dere min CV og søknad vedlagt. Anonymkode: 67a97...bf2 Dette + ala "Håper dere tar dere tid til å se på dette, og jeg ser fram til å høre fra dere." Anonymkode: cfdb8...e94
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #4 Skrevet 19. mars 2017 Vedlagt følger søknad på stilling x med CV og attester. Mvh XX Før gjerne opp det søknaden skal merkes med i emnefeltet. Ikke noe poeng i å skrive så mye mer og i hvert fall ikke at du håper de tar seg tid til å se på søknaden. De har bedt om å få den, så det er selvsagt. Du søker, så det er selvsagt at du ønsker å høre fra dem. Ha litt selvtillit! Er det en åpen søknad vil det selvfølgelig være behov for litt mer. Anonymkode: aadc3...f6f
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #5 Skrevet 19. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vedlagt følger søknad på stilling x med CV og attester. Mvh XX Før gjerne opp det søknaden skal merkes med i emnefeltet. Ikke noe poeng i å skrive så mye mer og i hvert fall ikke at du håper de tar seg tid til å se på søknaden. De har bedt om å få den, så det er selvsagt. Du søker, så det er selvsagt at du ønsker å høre fra dem. Ha litt selvtillit! Er det en åpen søknad vil det selvfølgelig være behov for litt mer. Anonymkode: aadc3...f6f Det er en åpen søknad ja, det burde jeg kanskje ha skrevet i hovedinnlegget. Hva skriver man da? Anonymkode: 4b250...1ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå