AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #1 Skrevet 19. mars 2017 Er menn opptatt av stram og løs vagina? Jeg er litt nysgjerrig på hva menn opplever da jeg aldri hører historier om dette fra deres side. Anonymkode: bb7fc...f13
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #2 Skrevet 19. mars 2017 Vagina er jo konstruert til å få ut en baby så det sier seg selv at den er ganske så elastisk. Kvinner som tidligere har vært sammen med en som har tykk penisring kan nok oppleve at en som er tynnere ikke føles så likt. Men det sies at Vagina kan strammes/ bli løsere etter hva slags penisring partner har. Også er det det med knipeøvelser.... Anonymkode: bd7b9...51b
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #3 Skrevet 19. mars 2017 For min del foretrekker jeg at musa strammer litt rundt pikken, men samtidig blir det på grensen til ubehagelig dersom den er for trang. Det er heller ikke kjempestas å ha sex med ei dame som ikke klarer å slappe av pga smerter under akten... Anonymkode: 741ca...146
Sphere Skrevet 19. mars 2017 #4 Skrevet 19. mars 2017 Siden jeg er liten, merker jeg veldig godt forskjell. Både på naturlig tranghet, muskelbruk og elastisitet. Men det er ikke gitt at trangere er bedre, selv for meg. Jeg kan også bli tent av lite friksjon. Men jeg har hatt klart best penetrasjon sex med aktive partnere. Og igjen, penetrasjon er bare en liten del av sexen.
Antoinette Skrevet 19. mars 2017 #5 Skrevet 19. mars 2017 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er litt nysgjerrig på hva menn opplever da jeg aldri hører historier om dette fra deres side. Anonymkode: bb7fc...f13 Bodd under en rot de siste 15 årene eller? Løs vagina har jo blitt bitre menns fremste middel for å hevne seg på kvinner. 16
Resignert Skrevet 19. mars 2017 #6 Skrevet 19. mars 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er menn opptatt av stram og løs vagina? Jeg er litt nysgjerrig på hva menn opplever da jeg aldri hører historier om dette fra deres side. Anonymkode: bb7fc...f13 Kan jo ikke svare for andre enn meg selv, men jeg er lite opptatt av om dama er "stram" eller "løs". Det som er viktig er jo om hun er kåt, om hun vil ha sex med meg, om jeg finner henne seksuelt tiltrekkende, at hun blir våt, og helst at hun er av de få som får vaginale orgasmer ved samleie. Om dama har disse egenskapene, spiller det liten rolle om hun er "stram" eller "løs". Endret 19. mars 2017 av Resignert 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #7 Skrevet 19. mars 2017 5 timer siden, Resignert skrev: Kan jo ikke svare for andre enn meg selv, men jeg er lite opptatt av om dama er "stram" eller "løs". Det som er viktig er jo om hun er kåt, om hun vil ha sex med meg, om jeg finner henne seksuelt tiltrekkende, at hun blir våt, og helst at hun er av de få som får vaginale orgasmer ved samleie. Om dama har disse egenskapene, spiller det liten rolle om hun er "stram" eller "løs". Men hvor stor forskjell er det EGENTLIG? Er det sånn at man ikke kan fingre stramme damer med mer enn en finger? Og hvor løs er løs? Hvordan kan jeg som dame finne ut av hvor stram/løs jeg er? Anonymkode: 6aadf...d92 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #8 Skrevet 19. mars 2017 Det er et mysterium som vi damer aldri får noe svar på. Anonymkode: b2116...71c
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #9 Skrevet 19. mars 2017 7 timer siden, Sphere skrev: Siden jeg er liten, merker jeg veldig godt forskjell. Både på naturlig tranghet, muskelbruk og elastisitet. Men det er ikke gitt at trangere er bedre, selv for meg. Jeg kan også bli tent av lite friksjon. Men jeg har hatt klart best penetrasjon sex med aktive partnere. Og igjen, penetrasjon er bare en liten del av sexen. Kan du komme med et eksempel på hvordan jeg som dame kan finne ut av om jeg er stram eller løs på? Jeg tror jeg er løs. Har sterke muskler der nede, men hvis jeg ikke bruker dem tror jeg at jeg er ganske naturlig vid... Anonymkode: 6aadf...d92
Sphere Skrevet 19. mars 2017 #10 Skrevet 19. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan du komme med et eksempel på hvordan jeg som dame kan finne ut av om jeg er stram eller løs på? Jeg tror jeg er løs. Har sterke muskler der nede, men hvis jeg ikke bruker dem tror jeg at jeg er ganske naturlig vid... Anonymkode: 6aadf...d92 Dere har jo den fantastiske egenskapen at dere kan trene musklene. Og dersom dere bruker dem betyr det ingenting hvor trange dere er ellers. En av mine beste noensinne kjente jeg lite til da hun ble plaskvåt og tok pause i muskelbruken. Da kjente selvsagt hun lite også. Men med muskelbruk ble det himmelsk. Men det aller beste var at vi begge slapp oss fullstendig løs med hverandre, og ikke hang oss opp i detaljer. 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #11 Skrevet 19. mars 2017 1 time siden, Sphere skrev: Dere har jo den fantastiske egenskapen at dere kan trene musklene. Og dersom dere bruker dem betyr det ingenting hvor trange dere er ellers. En av mine beste noensinne kjente jeg lite til da hun ble plaskvåt og tok pause i muskelbruken. Da kjente selvsagt hun lite også. Men med muskelbruk ble det himmelsk. Men det aller beste var at vi begge slapp oss fullstendig løs med hverandre, og ikke hang oss opp i detaljer. Det høres utrolig lite avslappende ut å måtte knipe gjennom hele samleiet? Jeg liker å pule lenge, gjerne en time++, hadde ikke kunnet slippe meg løs om jeg hele tiden måtte knipe tror jeg? Men uansett da, hvordan kan en dame vite om hun er løs eller stram Anonymkode: 6aadf...d92
skogsvandreren Skrevet 19. mars 2017 #12 Skrevet 19. mars 2017 (endret) Jeg bryr meg ikke noe om det sålenge den ikke er så vid som ei låvedør. Endret 19. mars 2017 av Naturgutten 95 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #13 Skrevet 20. mars 2017 12 timer siden, Antoinette skrev: Bodd under en rot de siste 15 årene eller? Løs vagina har jo blitt bitre menns fremste middel for å hevne seg på kvinner. Ja, å så er det så forbanna sant også😂 Anonymkode: 730bf...93c
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #14 Skrevet 20. mars 2017 Det er nok menn som er opptatt av penisstørrelse. Og de kvinnene som er opptatt av det skal man bare drite i. Så lenge de funker til å skape fantastisk nytelse burde man DRITE langt i størrelse og fasong. Kvinne 27. Anonymkode: 0f32a...f3e
Sphere Skrevet 20. mars 2017 #15 Skrevet 20. mars 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det høres utrolig lite avslappende ut å måtte knipe gjennom hele samleiet? Jeg liker å pule lenge, gjerne en time++, hadde ikke kunnet slippe meg løs om jeg hele tiden måtte knipe tror jeg? Men uansett da, hvordan kan en dame vite om hun er løs eller stram Anonymkode: 6aadf...d92 Nå knep hun ikke gjennom hele akten. Hun tok som sagt små pauser, og de beskrev hun som småfrustrerende, og hun hadde heller aldri måtte jobbe så hardt med noen før. MEN, hun sa også at det var så deilig at mye gikk automatisk, og at hun til slutt fikk de sterkeste og mest intense orgasmene noensinne. Hun måtte med andre ord være mer aktiv med meg, men det var enkelt, fordi vi uansett ble så ville sammen. Dere har ikke muligheten til å måle på en enkel og universal måte slik vi menn kan. Og det skal dere være glade for når dere ser hvor mye størrelse betyr for enkelte. Mange menn sliter med usikkerhet pga størrelsen. Målingene kan berolige noen, men stresse andre bare enda mer. Og det vi vet er at hvordan kvinner ser på penis er individuelt. Slik er det med menn og tranghet også. Det varierer hva man opplever som trang. En med stor penis vil oppleve en vagina annerledes enn meg, for å si det slik. En akt vil ikke bli problematisk før det er store forskjeller i størrelse.
herremann Skrevet 20. mars 2017 #16 Skrevet 20. mars 2017 Er absolutt å foretrekke at de er litt strammere nedentil. Om de er veldig vide blir det som å dytte luft med penisen. Kjedelig å miste ereksjonen uten videre.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #17 Skrevet 20. mars 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det høres utrolig lite avslappende ut å måtte knipe gjennom hele samleiet? Jeg liker å pule lenge, gjerne en time++, hadde ikke kunnet slippe meg løs om jeg hele tiden måtte knipe tror jeg? Men uansett da, hvordan kan en dame vite om hun er løs eller stram Anonymkode: 6aadf...d92 Hvis mannen du har sex med, klarer å holde ut i en time + med penetrasjon, da er du mest sannsynlig løs. Jeg klarer ikke holde lenge med de som er trange. Da må jeg ta pause med selve penetreringa.. Anonymkode: 977f8...38d 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #18 Skrevet 20. mars 2017 Vet om ei dame som først hadd sex som 48 åring. Mannen hun giftet seg med var en skilt 4 barns far. Han skrøt åpent til alle at hun var så deilig ...var det fordi hun var så trang ? Anonymkode: 31ab0...c3b
blaffen Skrevet 20. mars 2017 #19 Skrevet 20. mars 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Det høres utrolig lite avslappende ut å måtte knipe gjennom hele samleiet? Jeg liker å pule lenge, gjerne en time++, hadde ikke kunnet slippe meg løs om jeg hele tiden måtte knipe tror jeg? Men uansett da, hvordan kan en dame vite om hun er løs eller stram Anonymkode: 6aadf...d92 Lite avslappende? Neida, rein nytelse.. Ta det pent, knip forsiktig, slapp av innimellom. Hvis du kniper hver gang du har sex så blir du uansett sterkere etter hvert og kan holde på lenger. Hvis du vil vite om du er løs så gir det vel mest mening å sjekke hvor vid du er når du er kåt. Kommer ikke på noe annet i farta enn at du prøver å stappe inn stadig større ting, når det nærmer seg ubehaglig så måler du det største du stappet inn. Normal omkrets på penis er 10-15 cm. Kanskje du kan bruke gulrøtter? Finn et utvalg i stigende tykkelse. Kok dem først så de ikke er så harde, så kåter du deg opp, tar på gummi og fører dem inn. 1
Hulderen Skrevet 20. mars 2017 #20 Skrevet 20. mars 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Det høres utrolig lite avslappende ut å måtte knipe gjennom hele samleiet? Jeg liker å pule lenge, gjerne en time++, hadde ikke kunnet slippe meg løs om jeg hele tiden måtte knipe tror jeg? Men uansett da, hvordan kan en dame vite om hun er løs eller stram Anonymkode: 6aadf...d92 Man kniper ikke undersamleiet fordi man må, men fordi man vil! Hos meg skjer det automatisk. Hvis jeg ikke kniper, så får jeg heller ikke vaginal orgasme. Men jeg kan ta pauser underveis, ved f.eks knipe under støt, og slappe av når penis er på vei ut. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå