AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #1 Skrevet 19. mars 2017 1. At mannen/kjæresten din ikke burde kjøpe hus med deg 2. At du er en utgiftspost 3. At du er en dårlig mor 4. Ser ned på deg 5. Sprer negative rykter om deg Hva ville dere gjort men en slik person? Anonymkode: b436f...fb8
Silfen Skrevet 19. mars 2017 #2 Skrevet 19. mars 2017 Puttet den på ignore. Bort, blokkert, fjernet. Søppel skal kastes, ikke brukes tid på. 4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #3 Skrevet 19. mars 2017 Hadde konfrontert eller ignorert vedkommende. Anonymkode: 35ecb...abb
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #4 Skrevet 19. mars 2017 Hadde lagret alle meldinger og hatt mest mulig av dette skriftlig. Og hvis nødvendig på lang sikt ville rett og slett anmeldt. Anonymkode: 13055...097
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #5 Skrevet 19. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde konfrontert eller ignorert vedkommende. Anonymkode: 35ecb...abb Jeg hadde gjort begge deler. Først konfrontert, så ignorert/blokkert. Anonymkode: 4e9d9...086
fuglekvitter__ Skrevet 19. mars 2017 #7 Skrevet 19. mars 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: 1. At mannen/kjæresten din ikke burde kjøpe hus med deg 2. At du er en utgiftspost 3. At du er en dårlig mor 4. Ser ned på deg 5. Sprer negative rykter om deg Hva ville dere gjort men en slik person? Anonymkode: b436f...fb8 1: Det vet jeg ikke. 2: Jeg vet ikke helt, det kommer jo an på hva det er. 3: Da hadde jeg blitt sint og invitert personen inn for en kopp kaffe og en liten prat og spurt hvorfor, og bedt personen utdype det ordentlig. 4: Samme som på svar 3. 5: Det samme som svar nummer 3 og 4. Dere kan kanskje ha et møte om det. Hvis penger er så viktig for en person slik at de må herse med folk sånn sier mest om en slik person egentlig. Du er nok ikke den eneste personen holder på sånn med. Jeg bryr meg ikke så mye om rykter. Det er jo bare rykter, men jeg skjønner at andre kan reagere på en annen måte. Endret 19. mars 2017 av fuglekvitter__
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå