AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #1 Skrevet 19. mars 2017 Må være i samme hus som eksen i et par timer. Det likegyldige trynet hans, bare æsj!!!! Skulle ønske jeg greide å ikke bli sint, sur eller whatever i hans nærvær. Om et par mnd flytter jeg helt inn for meg selv Anonymkode: fa4d4...c4b
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #2 Skrevet 19. mars 2017 Kast mat på han Anonymkode: 5f6bc...b12 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #3 Skrevet 19. mars 2017 Et par timer går fort. I stedet for å "mate" irritasjonen og æsj-følelsen så tenk på noe fint. Hva du skal gjøre etterpå. Er du sur og sint på han så kan det også hende at han blir irritert og sur på deg dersom du smiler og virker glad og fornøyd. Og om noen timer så er det over og du kan spise is eller bare kose deg for deg selv eller sammen med noen du ønsker å være sammen med. Anonymkode: cce25...c26
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #4 Skrevet 19. mars 2017 Skaff deg en boksesekk og slå. Få ut litt aggresjon Anonymkode: bfd9b...ee9
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #5 Skrevet 19. mars 2017 Tusen takk, jeg drar innom bensinstasjon og kjøper is litt senere😎 Hele fyren er et irritasjonsmoment. I tillegg har jeg nok PMS dessverre😂 Anonymkode: fa4d4...c4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå