Gå til innhold

Samlivsbrudd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han har mistet følelsene for meg, men han vil det skal ordne seg. Han mener også vi ikke fungerer sammen og har vokst fra hverandre. Kan man utvikle seg så forskjellig på kun seks måneder? Han har bedt meg flytte, så det har jeg gjort. Vi har barn. Vi har hatt sex fler ganger siden bruddet, og han sier han savner meg veldig.

Hva gjør jeg nå? Noen gode råd? Han trenger avstand sier han. Og dagen etter tar han kontakt fordi han behøver hjelp litt ditten og datten.

Jeg elsker han så høyt, og er så forelska. Eller, ikke forelska, men den derre følelsen av at han er den rette og jeg har en dyp kjærlighet for han.

Hvordan skal jeg la vær å sende den meldinga? Eller finne på en unnskyldning for å møte han?

Tror dere avstand hjelper på følelsene? Jeg har foreslått timer på familievernkontoret, men han vil vente sier han. Til han får på plass følelsene. Men er det ikke der de kan hjelpe? 

(Ja, har skrevet før. Men håper enda fler ser og kan gi gode råd)

Anonymkode: 70ab9...034

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han har mistet følelsene for meg, men han vil det skal ordne seg. Han mener også vi ikke fungerer sammen og har vokst fra hverandre. Kan man utvikle seg så forskjellig på kun seks måneder? Han har bedt meg flytte, så det har jeg gjort. Vi har barn. Vi har hatt sex fler ganger siden bruddet, og han sier han savner meg veldig.

Hva gjør jeg nå? Noen gode råd? Han trenger avstand sier han. Og dagen etter tar han kontakt fordi han behøver hjelp litt ditten og datten.

Jeg elsker han så høyt, og er så forelska. Eller, ikke forelska, men den derre følelsen av at han er den rette og jeg har en dyp kjærlighet for han.

Hvordan skal jeg la vær å sende den meldinga? Eller finne på en unnskyldning for å møte han?

Tror dere avstand hjelper på følelsene? Jeg har foreslått timer på familievernkontoret, men han vil vente sier han. Til han får på plass følelsene. Men er det ikke der de kan hjelpe? 

(Ja, har skrevet før. Men håper enda fler ser og kan gi gode råd)

Han ber deg flytte ut før dere i det hele tatt har vært hos familivernkontoret og dere har barn sammen??????????

Anonymkode: 60209...143

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han ber deg flytte ut før dere i det hele tatt har vært hos familivernkontoret og dere har barn sammen??????????

Anonymkode: 60209...143

Vi var på familievernkontoret for tre uker siden. Men det ble bare med den ene timen, nettopp fordi han er så bestemt på at dette er riktig. Men de siste ukene har han begynt å kjenne mer på det, og jeg mener vi burde ta noen timer der framover...

Kan jo også nevne at alt skjedde for 1,5 måned siden, fra klar himmel for min del. Ingen sjans til å prøve jobbe med forholdet. Og vi har nesten 5 år og 2 barn bak oss..

AnonymBruker
Skrevet

Mitt første råd til deg er å IKKE ha sex med han. Han gjør det slutt og ber deg flytte ut men likevel får han sex? Knip igjen og vær hard to get. Han vil ha avstand, gi han avstand.

Anonymkode: a3acd...0e7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Seriøs- ta deg sammen.  Han ber deg å flytte ut og du har sex med han?  WTF! 

Gjør deg et tjeneste og ikke svare på mail eller sms fra han en stund fremover - sier at dere kan snakke om barna, men han skal ikke kontakte deg når han må får klærne sine vasket eller trenger hjelp med "ditten og datten" .  Og for gods sake, IKKE HA SEX MED HAN! 

Anonymkode: 83d4d...b73

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

Du snakker om 5 år og 2 barn. Så spørres det om man kan utvikle seg i så ulike retninger i løpet av et halvt år. Og så var det brudd for 1.5 mnd siden? Får ikke helt grep om historikken?

Men samma det. Det finnes ikke et familievernkontor i verden som kan endre noens følelser. De kan kanskje få deg til å vurdere familie/barn greia til så viktig at du vil ofre litt selv om du ikke har de rette følelsene for partner. Men å vekke til live følelser for en partner er det intet kontor som kan ta seg av. 

Jeg tror ikke gode råd har noen påvirkning på,deg akkurat nå. Du er "tatt på senga" og med det er du ikke  klar følelsesmessig til å gjøre noe som får deg videre akkurat nå. Du vil kun ha tilbake. Og da gjør du ting for å prøve å få det til. Og ikke motsatt, forsøke levert livet uten han.

Anonymkode: f23b5...4ee

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...