Gjest AquaFina Skrevet 19. mars 2017 #1 Skrevet 19. mars 2017 Noen som er flinke på det med el test osv og kansje kan forklare ? Jeg testet for første gang i går, testen på dagen var sterk mens den på kvelden var svak testet til samme tidspunkt i dag som i går på dagen og den er nesten like sterk igjenn som den var på dagen i går? hva bety det da ?, var det ingen El alikavel
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #2 Skrevet 19. mars 2017 Hvor lang syklus har du? Er du regelmessig? Når begynte du å teste i syklus/CD? Anonymkode: d2e1e...e6f
Gjest AquaFina Skrevet 19. mars 2017 #3 Skrevet 19. mars 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lang syklus har du? Er du regelmessig? Når begynte du å teste i syklus/CD? Anonymkode: d2e1e...e6f De siste 5 mnd har den vært veldig uregelmessig men den er på vei tilbake nå virker det som , hadde på det meste 45 dager og det korteste 11 dager . Den på 45 var i januar og 11 var i november , Begynte å teste på dag 13 , har loggført Mensen på 2 apper som begge mener at at EL var i går og i dag ..
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #4 Skrevet 19. mars 2017 20 minutter siden, AquaFina skrev: De siste 5 mnd har den vært veldig uregelmessig men den er på vei tilbake nå virker det som , hadde på det meste 45 dager og det korteste 11 dager . Den på 45 var i januar og 11 var i november , Begynte å teste på dag 13 , har loggført Mensen på 2 apper som begge mener at at EL var i går og i dag .. Ok, hva er normalsyklusen din da? Anonymkode: d2e1e...e6f
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #6 Skrevet 19. mars 2017 16 minutter siden, AquaFina skrev: Ca 28-30 dager Ok, gikk inn i dagboken dun og leste litt Hvis forrige menstruasjon var 6.mars og gjennomsnittssyklus er normalt ca 29 dager, kan en tenke at eggløsning er rundt dag 15/-2-3 dager (29-14 dagers luthealfase). Det stemmer med appsvaret ditt. Ville fortsatt å teste til min. 21. Anonymkode: d2e1e...e6f
Gjest AquaFina Skrevet 19. mars 2017 #7 Skrevet 19. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ok, gikk inn i dagboken dun og leste litt Hvis forrige menstruasjon var 6.mars og gjennomsnittssyklus er normalt ca 29 dager, kan en tenke at eggløsning er rundt dag 15/-2-3 dager (29-14 dagers luthealfase). Det stemmer med appsvaret ditt. Ville fortsatt å teste til min. 21. Anonymkode: d2e1e...e6f Det skal jeg gjøre, tusen takk for hjelpen😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå