AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #1 Skrevet 19. mars 2017 Jeg har nylig begynt å date en gutt. Vi har hatt sex ett par ganger og svært åpne om seksuelle fantasier etc. Husker han nevnte for litt siden at en finger i rumpa var digg. Men hvordan går man frem og gjør dette? Gjør man det mens man suger han? Og hva slags bevegelse skal man ha på fingeren? Visste ikke at så mange gutter likte dette egentlig. Ettersom jeg selv synes det er veldig uhehagelig. Har man fingeren der til han kommer liksom? Skjønner ikke hvordan dette funker Og jeg som trodde jeg var rimelig flink i senga. Så har jeg oversett dette i alle disse år... Litt hjelp taes imot takk :D Anonymkode: 35f6e...521
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #2 Skrevet 19. mars 2017 Hvorfor ikke to? Kjør på Anonymkode: ff37d...55f
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #3 Skrevet 19. mars 2017 Alle guter er anal følsomme, de færreste tør å fortelle det. Smør på glide krem. og så føler du deg frem,. start forsiktig, se reaksjonen hans, sug samtidig pikken hans, hør på lydene han gir fra seg. Øk tempoet, hardheten gradvis så finner du ut når han syntes det er nok :-) Kan hende du skal kjøpe deg en liten pisk også ! Tipper han liker den også! Anonymkode: 927bc...e23
SlemUlv Skrevet 19. mars 2017 #4 Skrevet 19. mars 2017 Siden han tør si det, vet han nok hva han liker, så jeg anbefaler deg å spørre.. De første gangene, ville jeg bedt ham om å guide deg, sånn at du ikke gjør noe som er vondt. Men ja, glidemiddel, og om du er redd for avføring, engangshansker (kjøpt på apoteket) 1
Gjest Alterego666 Skrevet 19. mars 2017 #5 Skrevet 19. mars 2017 Bruk masse glidekrem på finger og rundt hullet. Vær ltt forsiktig, selv om sjansene for at han har gjort dette før er ganske stor. vipp fingeren framover mot penis og let etter en slags forhøyning. Dette er prostatakjertelen hans. Massér den, det vil han garantert like! Prøv dere fram, snakk sammen, studér ansiktet hans. Vær glad for at du har en partner som spør deg om å gjøre ting og som hjelper deg å være deilig for ham!
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #6 Skrevet 19. mars 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nylig begynt å date en gutt. Vi har hatt sex ett par ganger og svært åpne om seksuelle fantasier etc. Husker han nevnte for litt siden at en finger i rumpa var digg. Men hvordan går man frem og gjør dette? Gjør man det mens man suger han? Og hva slags bevegelse skal man ha på fingeren? Visste ikke at så mange gutter likte dette egentlig. Ettersom jeg selv synes det er veldig uhehagelig. Har man fingeren der til han kommer liksom? Skjønner ikke hvordan dette funker Og jeg som trodde jeg var rimelig flink i senga. Så har jeg oversett dette i alle disse år... Litt hjelp taes imot takk :D Anonymkode: 35f6e...521 Klipp neglene og bruk glidekrem og gjærne en latexhanske(da det kan komme avføring på fingrene dine). Bruk god tid hvis du skal prøve med mer enn en finger. Og spør han først om han vil at du skal stikke en finger inn dær og om han vil prøve med fler fingre. Anonymkode: 0cd43...037
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #7 Skrevet 19. mars 2017 Skal dere prøve dildo,analplugg (bruk dildoer som er ment for analbruk så dere ikke risikerer at den forsvinner opp i endetarmen)eller fisting(fisting er ikke lurt) bør han tømme endetarmen først med klyster og vaske seg bak og det bør han gjøre hvis du skal fingre han også. Anonymkode: 0cd43...037
Inwe Skrevet 20. mars 2017 #8 Skrevet 20. mars 2017 Jeg begynner alltid rundt åpningen før jeg forsiktig stikker en finger inn. Tar den litt inn og ut, etterhvert putter jeg inn en finger til. Går inn så langt jeg kommer og begynner med "kom hit" bevegelser på prostata. Så gjør jeg det etter hans instruks. Min vil gjerne ha det veldig hardt (hendt han har blødd etterpå) rett før han kommer. Samtidig som jeg runker og suger han, har også gjort det et par ganger ved reverse cowgirl, men det er litt krunglete. Tilbakemeldingen er at han får de beste orgasmene da.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2017 #9 Skrevet 20. mars 2017 Synes du rett og slett skal spørre hvordan han liker det. Ser flere her som beskriver at du skal massere prostata, men det er jo ikke sikkert at det er det han liker. Samboeren min elsker en finger i rumpa, men vil at jeg skal bevege den ut og inn i økende tempo, men liker slett ikke at jeg prøver meg på noe i nærheten av prostata. Anonymkode: 168f8...4ca
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #10 Skrevet 23. mars 2017 Jeg liker å få en finger eller to inn i rumpa, ganske lenge. Beveges inn, innspurt med glidemiddel. Sånn kom til meg bevegelse opp mot magen mot prostata og med sirkler rundt og rundt prostata er himmelsk. Hvis jeg får kun prostata massasje, uten å røre pikken, tar det omtrent en halv time så får jeg orgasme. Det er en helt anderledes orgasme, det spruter ingen ting å orgasmen føles inni kroppen, mye mer intenst å mye sterkere. Det som er deilig er hvis dette fortsetter, får jeg samme orgasme på nytt etter ganske kort tid. Har klart 7 orgasmer på denne måten før spruten kommer, blir en blanding av begge orgasmene som avslutning. Gutt 21 Anonymkode: 35386...cad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå