Gå til innhold

Nymfoman?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om jeg er det. Tenker på sex og seksuelle ting dagen lang. Hver gang jeg ser en kjekk gutt må jeg se 'der' bare fordi jeg ønsker å se noe fint. Jeg er håpløs! Føles i hvert fall sånn. Sex er det absolutt beste som finnes, men hvordan skal jeg klare å fokusere på andre ting når jeg konstant tenker sex? Bare frustrert og lurer på om jeg er mer ivrig enn normalt.  

TS Jente

Anonymkode: 07a84...734

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Vil du ha råd eller en diagnose. Du får helt sikkert råd i form av tilbud her....☺

Skrevet

Hmmm skaff deg en dildo Hehe eller få en partner du kan go wild med

Skrevet

Helt normalt :) 
Og husk vi er alle forskjellig, noen tenker på sex ofte, andre tenker aldri på det..
Når det kommer til hvor vi titter, så ser gjerne kvinner ned og opp.. Mens menn ser "opp"(bryst) og ned mot rumpe lår. Det kommer jo helt an på personen igjen, noen er rumpegutter andre er puppemenn ;) 
Det samme gjelder kvinner også, for min del trenger jeg bare å se skuldre :fnise:  Før blikket faller ned ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er det og jeg er like kåt igjen 5min etter utløsning. Det er et problem for meg

Anonymkode: 2fc6a...d5a

Gjest Annetnavn_
Skrevet

Du er nok ganske sikker helt normal. Nyt kåtheten!:)

Skrevet

Helt normalt, og like vanlig som det er at noen sjeldnere tenker på sex... Nyt det!

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner du er en yngre kvinne, og nyt det mens du kan. 

Når alderen tar deg, blir det ikke mye nymfomani igjen, desverre.

Anonymkode: 1057a...169

AnonymBruker
Skrevet

Drømmedame! Vi hadde passet perfekt sammen :)

Anonymkode: 38392...097

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...