AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #1 Skrevet 19. mars 2017 Søkte om livsopphold av nav og fikk beskjed at de måtte ha mer dokumentasjon. Blant annet lønns og trekkoppgave. Hvorfor skal de ha denne? Er det fordi de skal se hvor mye feriepenger jeg får utbetalt? Jobbet som ekstrahjelp i 3 måneder og tror ikke det er mye det er snakk om. Men nå skal vel nav be meg om å ta ut det lille jeg har av feriepenger? Dette er jo ikke engang lov? Man kan ikke kreve å få utbetalt feriepenger før tiden? Dessuten syns jeg det blir flaut å spørre siden de har lovet meg mer jobb der fra Mai.. Anonymkode: 0d67b...f81
bekka79 Skrevet 19. mars 2017 #2 Skrevet 19. mars 2017 De må jo ha noe å gå ut i fra for å kunne vurdere om du har krav på noe stønad.. Ofte man kan bli bedt om kontoutskrift også..
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #3 Skrevet 19. mars 2017 1 time siden, bekka79 skrev: De må jo ha noe å gå ut i fra for å kunne vurdere om du har krav på noe stønad.. Ofte man kan bli bedt om kontoutskrift også.. Åjada, har allerede levert kontoutskrift for siste 3 mnd, kontooversikt, selvangivelse ++. Så følte liksom det holdt da.. Anonymkode: 0d67b...f81
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #4 Skrevet 19. mars 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Søkte om livsopphold av nav og fikk beskjed at de måtte ha mer dokumentasjon. Blant annet lønns og trekkoppgave. Hvorfor skal de ha denne? Er det fordi de skal se hvor mye feriepenger jeg får utbetalt? Jobbet som ekstrahjelp i 3 måneder og tror ikke det er mye det er snakk om. Men nå skal vel nav be meg om å ta ut det lille jeg har av feriepenger? Dette er jo ikke engang lov? Man kan ikke kreve å få utbetalt feriepenger før tiden? Dessuten syns jeg det blir flaut å spørre siden de har lovet meg mer jobb der fra Mai.. Anonymkode: 0d67b...f81 Når man vurderer behovet for sosialhjelp, skal alle andre muligheter forsøkes først, så jo de kan kreve at du ber arbeidsgiver om å utbetale feriepenger. Det pleier ikke være noe problem Anonymkode: 4bce3...95a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå