Aldrisur Skrevet 18. mars 2017 #2 Skrevet 18. mars 2017 Finnes ikke humor i telletrådene. Det er ramme alvor. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #3 Skrevet 18. mars 2017 Nei, det ser jeg heller ikke - humoren i, altså. Men det jeg ser, er at en oppfinnsom person har funnet på en måte å øke noen av brukernes nettsamfunnsomdømmepoeng på. Jeg stiller meg undrende til denne måten å gi og å motta omdømmepoeng på. Hensikten har vel opprinnelig vært å gi poeng til den eller de brukerne med gode innlegg? Nå er jo poengene helt nødvendige for at trådene skal komme videre. Trådstarter av mange av disse omdømmepoengtelletrådene bruker og andre tråder til å fortelle at nå mangles bare noen få eller ett poeng for å kunne komme videre i telletråd x, og tagger brukerne for å få sine poeng. Hvor grensen går for avsporing av tråder og spam, kan en jo spørre seg. I tillegg styrker denne måten å gi poeng til hverandre på samholdet mellom noen få deltakere/brukere i trådene på en lite innkluderende måte for nye brukere når de prøver seg i disse trådene. Kanskje noe @Tekola bør gjøres oppmerksom på? Anonymkode: 24f77...f8b 8
BritneyBitch Skrevet 18. mars 2017 #5 Skrevet 18. mars 2017 Syns de trådene er sinnsykt irriterende, og jeg vil anbefale alle deltakerne om å logge av internett permanent og heller finne seg en sunn hobby. Telle på nett, liksom... 5
fiole Skrevet 19. mars 2017 #6 Skrevet 19. mars 2017 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det ser jeg heller ikke - humoren i, altså. Men det jeg ser, er at en oppfinnsom person har funnet på en måte å øke noen av brukernes nettsamfunnsomdømmepoeng på. Jeg stiller meg undrende til denne måten å gi og å motta omdømmepoeng på. Hensikten har vel opprinnelig vært å gi poeng til den eller de brukerne med gode innlegg? Nå er jo poengene helt nødvendige for at trådene skal komme videre. Trådstarter av mange av disse omdømmepoengtelletrådene bruker og andre tråder til å fortelle at nå mangles bare noen få eller ett poeng for å kunne komme videre i telletråd x, og tagger brukerne for å få sine poeng. Hvor grensen går for avsporing av tråder og spam, kan en jo spørre seg. I tillegg styrker denne måten å gi poeng til hverandre på samholdet mellom noen få deltakere/brukere i trådene på en lite innkluderende måte for nye brukere når de prøver seg i disse trådene. Kanskje noe @Tekola bør gjøres oppmerksom på? Anonymkode: 24f77...f8b Dette hørtes litt kjent ut Telletråder er sosialiserende, inkluderende og styrker felleskapsfølelsen. At noen koster på seg å bruke energi på å irritere seg over at det blir delt ut poeng til dem som er med på å holde tråden gående, er for meg helt uforståelig Jeg selv velger å finne meg en annen tråd viss det er noe som er irriterende. Så lenge ingen skriver noe som går direkte på enkelte brukere (noe det er mye av her inne) så må vel det være opp til hver enkelt å velge om de vil telle eller skrive om sexlivet sitt eller naboen sitt, for den saks skyld. At nye brukere ikke blir inkludert er ikke riktig. Et annet vesentlig poeng er at det er fritt for alle å opprette tråder og sette regler for deltakerne i tråden ikke sant? Det har vært mye mas i den siste tiden i noen av trådene hvor reglene fra TS er diffuse og det virker som om reglene blir til etterhvert, nettopp for å utestenge/begrense enkelte brukere. Ha en fortsatt god natt Endret 19. mars 2017 av fiole feil 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #7 Skrevet 19. mars 2017 6 timer siden, BritneyBitch skrev: Syns de trådene er sinnsykt irriterende, og jeg vil anbefale alle deltakerne om å logge av internett permanent og heller finne seg en sunn hobby. Telle på nett, liksom... Bedre enn å sutre som en unge i alle mulige tråder... Anonymkode: c7922...c3b 1
fiole Skrevet 19. mars 2017 #10 Skrevet 19. mars 2017 13 timer siden, BritneyBitch skrev: Syns de trådene er sinnsykt irriterende, og jeg vil anbefale alle deltakerne om å logge av internett permanent og heller finne seg en sunn hobby. Telle på nett, liksom... Viss ikke det å telle på nett er noe av det mest uskyldige man kan gjøre, så vet ikke jeg Synes heller at det er alle de som sutrer og maser som bør logge seg av og begynne i terapi istedet. Kanskje er det en dypere liggende årsak i det virkelige livet som gjør man henger seg opp i noe som ikke er av betydning og er helt ufarlig Humor kan det faktisk dukke opp helt sånn spontant liksom Ørtifjorten fjimser og null peiling på fjas
BritneyBitch Skrevet 19. mars 2017 #11 Skrevet 19. mars 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Bedre enn å sutre som en unge i alle mulige tråder... Anonymkode: c7922...c3b 3 timer siden, fiole skrev: Viss ikke det å telle på nett er noe av det mest uskyldige man kan gjøre, så vet ikke jeg Synes heller at det er alle de som sutrer og maser som bør logge seg av og begynne i terapi istedet. Kanskje er det en dypere liggende årsak i det virkelige livet som gjør man henger seg opp i noe som ikke er av betydning og er helt ufarlig Humor kan det faktisk dukke opp helt sånn spontant liksom Ørtifjorten fjimser og null peiling på fjas Uskyldig er det jo, men det er fortsatt irriterende når hele den lista over siste innlegg inneholder telletråder, og jeg skjønner ikke hvorfor folk vil kaste bort tiden sin på telling når det er så mye annet morsomt man kan gjøre. Men for all del, hver sin smak. Er imidlertid mange her på KG som kunne hatt bruk for terapi. Likevel syns jeg det er helt ok å sutre litt på nett. Det er jo godt å få ventilert litt over småting noen ganger, og kanskje få forståelse og råd av andre, slik at ikke situasjonen eskalerer unødvendig. Verden hadde nok vært et mye friskere sted om ingen hadde internettilgang. 4
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #12 Skrevet 19. mars 2017 På Sunday, December 25, 2016 den 10.09, An0nymBruker skrev: God morgen og fortsatt god jul alle sammen Innlegg nr 707 trenger 25 likes før neste tall kan telles @Testosteron @Hoppestrikk @Konsul @Lanista1984 @Arabella @Smultring @Jacklost @Sola de @stan @Doge @Arabella3 @Dr. A. Kula @Nimorna @Kruset @Nietsoj @Hoppetaujenta @Supersol @Blondie65 @Dark Angelina @Centrino @Stringfellow1 @Lou Salome @acetosella @minister-mio @Synne-Marie @Happy_Face @Melkebarten @Torelli @Stiigen @Cel @Ms.Angel @Zenobia @Elmaand @Yamina @Solopp @-S0fie- @Madelen @Rumle @Frøkensina @Xanthine @fiole @Loki Laufeyson @WubWub @amativeReflection @GørilB @Lofotfrøken @antbug @LiseTV @Raven.WritingDesk @Citronella @ståpels Ett eksempel på forhold nevntt i innlegget over. Et eksepmle til. Min mening er og at denne tråden burde vært opprettet/flyttet til Ris og Ros. Anonymkode: 24f77...f8b 2
An0nymBruker Skrevet 19. mars 2017 #13 Skrevet 19. mars 2017 (endret) 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det ser jeg heller ikke - humoren i, altså. Men det jeg ser, er at en oppfinnsom person har funnet på en måte å øke noen av brukernes nettsamfunnsomdømmepoeng på. Jeg stiller meg undrende til denne måten å gi og å motta omdømmepoeng på. Hensikten har vel opprinnelig vært å gi poeng til den eller de brukerne med gode innlegg? Nå er jo poengene helt nødvendige for at trådene skal komme videre. Trådstarter av mange av disse omdømmepoengtelletrådene bruker og andre tråder til å fortelle at nå mangles bare noen få eller ett poeng for å kunne komme videre i telletråd x, og tagger brukerne for å få sine poeng. Hvor grensen går for avsporing av tråder og spam, kan en jo spørre seg. I tillegg styrker denne måten å gi poeng til hverandre på samholdet mellom noen få deltakere/brukere i trådene på en lite innkluderende måte for nye brukere når de prøver seg i disse trådene. Kanskje noe @Tekola bør gjøres oppmerksom på? Anonymkode: 24f77...f8b "Trådstarter ... tagger brukerne for å få sine poeng" skriver du. Du tar feil. Årsaken til taggingen.er ikke det som du skriver. I tillegg skriver du andre usannheter i det innlegget som jeg siterer. Endret 19. mars 2017 av An0nymBruker
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #14 Skrevet 19. mars 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det ser jeg heller ikke - humoren i, altså. Men det jeg ser, er at en oppfinnsom person har funnet på en måte å øke noen av brukernes nettsamfunnsomdømmepoeng på. Jeg stiller meg undrende til denne måten å gi og å motta omdømmepoeng på. Hensikten har vel opprinnelig vært å gi poeng til den eller de brukerne med gode innlegg? Nå er jo poengene helt nødvendige for at trådene skal komme videre. Trådstarter av mange av disse omdømmepoengtelletrådene bruker og andre tråder til å fortelle at nå mangles bare noen få eller ett poeng for å kunne komme videre i telletråd x, og tagger brukerne for å få sine poeng. Hvor grensen går for avsporing av tråder og spam, kan en jo spørre seg. I tillegg styrker denne måten å gi poeng til hverandre på samholdet mellom noen få deltakere/brukere i trådene på en lite innkluderende måte for nye brukere når de prøver seg i disse trådene. Kanskje noe @Tekola bør gjøres oppmerksom på? Anonymkode: 24f77...f8b Du avsporer tråden. Anonymkode: ce74e...134
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2017 #15 Skrevet 27. mars 2017 På Saturday, March 18, 2017 den 23.56, knutedama skrev: ser ikke humoren i det? kan noen forklare Takk @knutedama Du satte ord på og turte å ta opp et upopulært tema. Telletrådene har roet seg litt, for en stund. Anonymkode: 30426...892 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå