Gå til innhold

Tynne tatoveringer - holder de seg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pinterest flommer over av diverse minimalistiske / "tynne" tatoveringer, type blomstersiv med ultratynne streker.

Samtidig avslører en søndagstur i det lokale badelandet at folk flest har tatoveringer med tykke, nærmest utflytende streker.

Blir alle tatoveringer sånn etterhvert, eller vil disse nymotens tatoveringene med tynne streker og bittesmå detaljer kunne holde seg fine over tid?

Anonymkode: a2311...92a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Avhenger av hvor det er tatt. Armer og rygg som ikke strekkes noe særlig av feks økt vekt er safe, mens mage, lår, underdel av øvre arm (grevinneheng) osv hadde jeg ikke tatt en kjempedetaljert på. Alle tatoveringer vil bli mindre skarpe med tiden, så plassering er vel så viktig å tenke langsiktig på som motiv.

Anonymkode: 5df96...b07

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pinterest flommer over av diverse minimalistiske / "tynne" tatoveringer, type blomstersiv med ultratynne streker.

Samtidig avslører en søndagstur i det lokale badelandet at folk flest har tatoveringer med tykke, nærmest utflytende streker.

Blir alle tatoveringer sånn etterhvert, eller vil disse nymotens tatoveringene med tynne streker og bittesmå detaljer kunne holde seg fine over tid?

Anonymkode: a2311...92a

Jeg har hatt min i 30 år (på ryggen) og den er ikke vakker nå, for å si det sånn! Fargen er etterfylt flere ganger, men huden blir mettet.. Ikke så mye å få gjort med.

Anonymkode: f440f...dca

AnonymBruker
Skrevet

Der jeg hadde tynne streker på min har det flytet ut ganske mye egentlig. Blitt litt tykkere streker med uklare grenser. Husker ikke hvor lang tid det tok før de fløyt ut sånn.  Nå har jeg fjernet den.

Anonymkode: 010c0...689

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...