Gjest Rrrrune Skrevet 11. november 2006 #21 Del Skrevet 11. november 2006 En smultering, en smultering det er en ring med mat omkring - og er det ingen mat omkring er det ingen smultering! En smultering, en smultering det er en ring med mat omkring ← Glemte å si at det er samme melodi som "en bussjåfør", hvis det er noen som vil tralle med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Englepus_* Skrevet 17. november 2006 #22 Del Skrevet 17. november 2006 De ar visst sånn smultringrøredings på tilbud på Jernia nå om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Englepus_* Skrevet 17. november 2006 #23 Del Skrevet 17. november 2006 Her var den gitt Smultringbaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anne Grete Skrevet 15. desember 2007 #24 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg har bare oppskrift på røre.. Tingen med røre, er at de blir femti ganger så gode! Man må ha en smultringrøreholder. Når man holder den over smulten og trykker på den, kommer faller det perfekte ringer ut i smulten. Desverre har jeg ingen smultringrøreholder selv.. Vår har nesten gått i arv i familien.. Ingen finner nye.. :-? Hei! Jeg har også en slik smultringrøreholder, den har jeg arvet av min mor. Den heter NilsJohan og er fra sverige. Jeg har sett maken i et Select blad en gang, prøv og søk på det. Jeg har mistet oppskriften jeg hadde til den, er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hanne_* Skrevet 19. desember 2007 #25 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg har bare oppskrift på røre.. Tingen med røre, er at de blir femti ganger så gode! Man må ha en smultringrøreholder. Når man holder den over smulten og trykker på den, kommer faller det perfekte ringer ut i smulten. Desverre har jeg ingen smultringrøreholder selv.. Vår har nesten gått i arv i familien.. Ingen finner nye.. :-? Kan du legge ut oppskriften på røre? har lett over hele nettet snart (overdriver kanskje litt) men finner ikke noen oppskrifter på røre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Morten_* Skrevet 1. desember 2008 #26 Del Skrevet 1. desember 2008 En smultering, en smultering det er en ring med mat omkring - og er det ingen mat omkring er det ingen smultering! En smultering, en smultering det er en ring med mat omkring Mangler man smultringrøredings, så kan man bestille her http://www.bakeshop.no/index2.asp?sokeord=...p;Submit=S%F8k# Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trond_* Skrevet 6. desember 2009 #27 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg er på desperat jakt etter en nilsjohan smultring maskin! Min røyk gitt! Hvor kaN JEG FÅ TAK I EN FORT?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #28 Del Skrevet 7. mars 2010 Hvordan lager du smultringer? Bruker du røre eller deig? ER DET NOEN SOM VET HVORDAN MAN LAGER DE GODE SMULTRINGENE MED LØS DEIG. DE SOM MAN KAN KASTE I FORMEN OG DET KOMMER UT FERDIGE SMULTRINGER SOM MAN KAN STEKE??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #29 Del Skrevet 7. mars 2010 ER DET NOEN SOM VET HVORDAN MAN LAGER DE GODE SMULTRINGENE MED LØS DEIG. DE SOM MAN KAN KASTE I FORMEN OG DET KOMMER UT FERDIGE SMULTRINGER SOM MAN KAN STEKE??? Desperat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #30 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg er på desperat jakt etter en nilsjohan smultring maskin! Min røyk gitt! Hvor kaN JEG FÅ TAK I EN FORT?? de smultringsmakinene kan man få tak i på Traktøren Kjøkkenutstyr. Jeg kjøpte min i Kongsberg. har den men ingen røre oppskrift.. kan noen vennligst fortelle meg hvordan man lager smultringer med røre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2010 #31 Del Skrevet 7. mars 2010 Desperat? Faktisk:p har ventet så lenge nå.. åså har jeg spist ferske smultringer nettopp.. så hr ekstra lyst å lage nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wenche30 Skrevet 2. desember 2015 #32 Del Skrevet 2. desember 2015 Jeg har bare oppskrift på røre.. Tingen med røre, er at de blir femti ganger så gode!Man må ha en smultringrøreholder. Når man holder den over smulten og trykker på den, kommer faller det perfekte ringer ut i smulten. Desverre har jeg ingen smultringrøreholder selv.. Vår har nesten gått i arv i familien.. Ingen finner nye.. :-?een sån smultering presse har de på nyt og nyttig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mis(s)Understood Skrevet 4. desember 2015 #33 Del Skrevet 4. desember 2015 Smultringbakere fra Aanonsen er supre. .ForhandlerlisteRøreforslagene fra Aanonsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 4. desember 2015 #34 Del Skrevet 4. desember 2015 Jeg vil tro at jordbær har fått svar på spørsmålet om smultringpresse en eller annen gang for lenge siden. Tråden er fra 2004... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå