AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #1 Skrevet 18. mars 2017 Jeg har en myserynke i panna ved innerst mot øyebrynet og den plager meg. Prøver å sminke over med concealer, det dekker den først, men blir fort synlig igjen. Noen som vet hva jeg bør fylle der og hvor lenge det varer? Vil helst ikke ha botox, er Juvederm like bra? Eller om det fins en krem jeg kan smøre på? Vet kremer ikke hjelper, men om den fyller opp litt så det dekker over til den vaskes av igjen er jeg fornøyd. Jeg hater den myserynka og vil ha den bort. Anonymkode: e658d...ce6
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #2 Skrevet 18. mars 2017 Jeg har botox i sinnarynka! Veldig fornøyd. Jeg tok det primært fordi jeg myser unødvendig mye og samtidig har en del hodepine. De "sinnastrekene" er borte og jeg ser mye mer avslappet ut samt hodepinen pga mysing og stress/spenning er så og si borte. Anonymkode: 79072...f9f 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #3 Skrevet 18. mars 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har botox i sinnarynka! Veldig fornøyd. Jeg tok det primært fordi jeg myser unødvendig mye og samtidig har en del hodepine. De "sinnastrekene" er borte og jeg ser mye mer avslappet ut samt hodepinen pga mysing og stress/spenning er så og si borte. Anonymkode: 79072...f9f Hm, kanskje jeg skal prøve da. Den rynka irriterer meg sånn. Jeg myser også mye og har mye hodepine/spenninger. Hva betalte du og hvor ofte må du fylle på? Anonymkode: e658d...ce6
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #4 Skrevet 18. mars 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har botox i sinnarynka! Veldig fornøyd. Jeg tok det primært fordi jeg myser unødvendig mye og samtidig har en del hodepine. De "sinnastrekene" er borte og jeg ser mye mer avslappet ut samt hodepinen pga mysing og stress/spenning er så og si borte. Anonymkode: 79072...f9f Hvilket behandlingssted bruker du, hva koster det og hvor ofte må du ta refill? Anonymkode: 4700e...9d3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #5 Skrevet 18. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hm, kanskje jeg skal prøve da. Den rynka irriterer meg sånn. Jeg myser også mye og har mye hodepine/spenninger. Hva betalte du og hvor ofte må du fylle på? Anonymkode: e658d...ce6 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilket behandlingssted bruker du, hva koster det og hvor ofte må du ta refill? Anonymkode: 4700e...9d3 Jeg tar i tillegg linjene i pannen, så det blir jo to områder hver gang jeg tar botox da... Men mener ett område ligger på en 1600kr og oppover. Bor i Stavangerområdet . Har bare gjort det i ett par år, og har da tatt det to til tre ganger i året. Det er jo også litt individuelt hvor lenge det sitter osv. Men regn med minst to ganger i året . Anonymkode: 79072...f9f 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #6 Skrevet 19. mars 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tar i tillegg linjene i pannen, så det blir jo to områder hver gang jeg tar botox da... Men mener ett område ligger på en 1600kr og oppover. Bor i Stavangerområdet . Har bare gjort det i ett par år, og har da tatt det to til tre ganger i året. Det er jo også litt individuelt hvor lenge det sitter osv. Men regn med minst to ganger i året . Anonymkode: 79072...f9f Det var ikke sååå ille da. Trodde det var mye dyrere. Jeg bor i Oslo, forresten. Jeg skal kun ta myserynka siden jeg ikke har rynker eller linjer i pannen til tross for at jeg er 38 år gammel. Har aldri klart å rynke pannen, huden der er veldig stram. Men myserynka irriterer meg skikkelig, må ha den bort. Anonymkode: e658d...ce6
Gjest MadameDeRosa Skrevet 20. mars 2017 #7 Skrevet 20. mars 2017 Hvor mye betaler du for linjene i panna samt myserynka i tillegg?
Rosalie Skrevet 23. mars 2017 #8 Skrevet 23. mars 2017 (endret) Jeg tok botox i myserynka og smilerynkene i går, hos Signaturklinikken på Lillestrøm. Mitt første møte med botox. Det vil ta opptil 14 dager før resultatet er klart. Betalte da 3450 kr for to områder, hadde jeg tatt kun myserynka ville det kostet 1990 kr. Endret 23. mars 2017 av Rosalie
Gjest kattehviskeren Skrevet 23. mars 2017 #9 Skrevet 23. mars 2017 Hvor gamle er dere? Jeg er 35 og vurderer også myserynka, den har blitt svært mye tydeligere de siste årene... Har begynt med briller og det har hjulpet litt, for nå myser jeg mindre, men tror skaden allerede er skjedd...
Rosalie Skrevet 23. mars 2017 #10 Skrevet 23. mars 2017 (endret) Jeg er 39, og bådevmyserynke og kråketær har blitt veldig mye mer synlige de siste par årene, så angrer litt på at jeg ikke begynte noe tidligere. Men sykepleieren jeg var til forklarte at etter at man har brukt botox en tid, vil huden som gir "mysestrekene" trekke seg sammen, siden enn ikke blir strukket lenger, og myserynka blir så godt som usynlig. Endret 23. mars 2017 av Rosalie 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2017 #11 Skrevet 23. mars 2017 3 timer siden, kattehviskeren skrev: Hvor gamle er dere? Jeg er 35 og vurderer også myserynka, den har blitt svært mye tydeligere de siste årene... Har begynt med briller og det har hjulpet litt, for nå myser jeg mindre, men tror skaden allerede er skjedd... Jeg er 38. Blitt mye tydeligere med årene her også, fysj. Må få den bort. Anonymkode: e658d...ce6
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2017 #12 Skrevet 28. mars 2017 Jeg er 26 og har to tydelige myserynker. Er også plaget med mye sviende hodepine i pannen/over øyenbrynet som lindres litt av å rynke brynene. Fastlegen mener det er ganske vanlig, og ikke noe å gjøre noe med. Har deres hodepine blitt bedre av Botox? Anonymkode: 985d6...7a0
Gjest MadameDeRosa Skrevet 29. mars 2017 #13 Skrevet 29. mars 2017 Jeg tror ikke hodepinen ble bedre, men det kjentes ut som det rant kaldt nedover pannen jevnlig i seks måneder etter å ha fått satt botox. En veldig merkelig følelse, og ikke hatt etterpå, da jeg ikke trengte botox der mer.
Djungelvrål Skrevet 29. mars 2017 #14 Skrevet 29. mars 2017 Jeg har lagt merke til at noen som setter botox i myserynka får en rar bulk der i stedet. Er det bare jeg som er rar eller er det tilfelle? 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #15 Skrevet 30. mars 2017 Åh, jeg hater den myserynka og jo mer jeg ser på den jo tydeligere syns jeg den blir. Den er tydeligst ved det ene øyet siden jeg ser dårligere på det enn det andre og derfor myser mer med det. På andre øyet er det ikke så ille. Sminker over den, men hjelper ikke. Misliker å være så forfengelig, men jeg hater at alderen begynner å ta meg igjen. Det er det første aldringstegnet jeg har sett foruten noen små, fine linjer under øynene som kun synes når jeg smiler, så har lettere panikk kan man si. I tillegg er jeg kronisk syk med bla. kraftig fatigue, noe som også spiller inn. Skulle ønske det fantes en krem eller primer som fylte opp sånn at det ikke syntes under sminke. Syns det er vanskelig å bestemme meg for hvor mann skal ta botox også. Alle sånne steder skryter jo så fælt på sidene sine. Så en (husker ikke hvor) hadde gratis konsultasjon på forhånd, men trenger man det for å fylle opp litt botox? Jeg vil helst bare fort inn og fort ut igjen, jeg har egentlig bestemt meg. Noen som har en god og ikke for dyr klinikk å anbefale i Oslo/Romerike? Selvfølgelig tar jeg ikke det billigste fordi det er billigst, men er klinikken ikke blant de dyreste er det jo en fordel. Anonymkode: e658d...ce6
Rosalie Skrevet 30. mars 2017 #16 Skrevet 30. mars 2017 (endret) Nå har jeg bare tatt det en gang, men jeg er veldig fornøyd med Signaturklinikken 2 minutter fra togstasjonen på Lillestrøm. Der fikk jeg time to dager etter at jeg henvendte meg til dem, og vi tok konsultasjonen først før jeg fikk satt botox i myserynka og kråketærne. Var inne i litt over en halvtime. http://signaturklinikken.no/ Endret 30. mars 2017 av Rosalie
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #17 Skrevet 30. mars 2017 På 18.3.2017 den 21.12, AnonymBruker skrev: Jeg har en myserynke i panna ved innerst mot øyebrynet og den plager meg. Prøver å sminke over med concealer, det dekker den først, men blir fort synlig igjen. Noen som vet hva jeg bør fylle der og hvor lenge det varer? Vil helst ikke ha botox, er Juvederm like bra? Eller om det fins en krem jeg kan smøre på? Vet kremer ikke hjelper, men om den fyller opp litt så det dekker over til den vaskes av igjen er jeg fornøyd. Jeg hater den myserynka og vil ha den bort. Anonymkode: e658d...ce6 Jeg ville forsøkt en krem med retinol eller vitamin A først om du ikke allerede bruker det. Og eventuelt sjekket med optiker om mysingen er pga synsforandringer. Anonymkode: feaa6...494 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2017 #18 Skrevet 30. mars 2017 3 timer siden, Rosalie skrev: Nå har jeg bare tatt det en gang, men jeg er veldig fornøyd med Signaturklinikken 2 minutter fra togstasjonen på Lillestrøm. Der fikk jeg time to dager etter at jeg henvendte meg til dem, og vi tok konsultasjonen først før jeg fikk satt botox i myserynka og kråketærne. Var inne i litt over en halvtime. http://signaturklinikken.no/ Takk for tips! Så bra ut Hvor lenge varer botoxen på deg? Jeg har ikke kråketær enda, kun den fæle myserynka. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville forsøkt en krem med retinol eller vitamin A først om du ikke allerede bruker det. Og eventuelt sjekket med optiker om mysingen er pga synsforandringer. Anonymkode: feaa6...494 Takk for tips. Jeg bruker dagkrem fra Skyn iceland og nattkrem med antiage fra estelle & thild. Bruker også øyekrem, akkurat nå har jeg en fra Skyn iceland og en fra bodyshop som jeg bytter på. Skal prøve krem med Retinol eller vitamin A. Hva er best? Hvor kjøpes krem med Retinol? Funker det sånn at rynka ikke syns under sminke kan jeg jo bruke det for en stund. Må til optiker og, ja. Jeg er litt nærsynt på det øyet (styrken var -1,5 sist jeg sjekket) og da mente de at jeg ikke trengte briller/linser for så lite. Jeg ser greit syns jeg, men myser litt ekstra på det øyet. I tillegg syns jeg det er mer lysfølsomt enn det andre. Har mye vondt i hodet ved øynene også, men det et nok mest stress. Huff, jeg hater å eldes. Har aldri tenkt over det før, men jo nærmere jeg blir 40, jo større blir panikken. Er 38 nå. Anonymkode: e658d...ce6
Beach Skrevet 30. mars 2017 #19 Skrevet 30. mars 2017 Fillere som Restylane, Juvederm etc. funker kun om rynken er statisk(altså konstant synlig). Det de gjør, er å fylle ut. Dersom den er dynamisk, altså kun kommer frem når du gjør en spesifikk bevegelse på ansiktet(smiler, myser, rynker pannen m.m.), er det utelukkende Botox som gjelder. 2
Rosalie Skrevet 30. mars 2017 #20 Skrevet 30. mars 2017 Jeg tok for første gang for ca en uke siden. I følge sykepleieren regnet hun med at jeg må ta ny botox etter tre måneder, og etterhvert sjeldnere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå