Gå til innhold

Hva skal jeg si når folk spør om jeg dater?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en mann siden januar. Siden alle menn dumper meg så har jeg ikke sagt dette til så mange. Er så flaut hver gang jeg blir dumpa og får alle de medlidende blikkene og kommentarene.. "Å ja så du ble dumpa IGJEN? Skjønner ikke hvorfor ingen vil ha deg" osv. Problemet nå er at jeg lyver om hva jeg driver med i helgene for å slippe å si at jeg har vært med daten. Og det er jo stygt å lyve, men vet ikke hva jeg skal si når venner/familie spør hva jeg har gjort i helga? Til nå har jeg sagt at jeg er hjemme eller med venner...

Anonymkode: 0aadc...f4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har halvveis datet en fyr siden oktober, riktignok sjeldent pga avstand. Men å ta en hvit løgn fordi jeg vil holde dette for meg selv plager meg ikke et sekund. Det er ditt liv, du har ikke meldeplikt for noen vil jeg tro. 

Skrevet

Jeg sier ingenting om at jeg dater til noen. Mine barn aller minst. Hvis jeg skal på en date så sier jeg bare at jeg skal avsted å treffe noen jeg kjenner.

Venner har man ikke meldeplikt for, og ingen av dem spør meg direkte hva jeg har gjort i helgen heller. Innimellom kan spørsmålet komme opp på jobb, men da har jeg vært "hjemme og slappet av" 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...