AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #1 Skrevet 18. mars 2017 Jeg er en voksen kvinne som har prøvd flere nettdatingsider. Er vanskelig å finne noen som vil noe seriøst, alle menn vil visst bare ha sex. Er det noen andre som har erfaring med nettsider hvor det er mulig å finne menn som er interessert i et forhold og ikke bare sex? Virker nesten umulig å finne noen så langt. Anonymkode: 0b86d...639
Duftavsommerregn Skrevet 18. mars 2017 #2 Skrevet 18. mars 2017 Hva med Kvinneguiden ! Du er jo her nå
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #3 Skrevet 18. mars 2017 Jeg forstår ikke dette. Jeg er mann (35) og er også på jakt etter noe seriøst. Jeg kan da umulig være alene om det? Jeg foretrekker Sukker, men har prøvd andre også. Jeg vil tro seriøsiteten varierer med alderen, men i det godt voksne sjiktet skulle man jo tro det var nok av de som faktisk var ute etter noe skikkelig? Anonymkode: e4d14...197
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2017 #4 Skrevet 18. mars 2017 Menn vil ikke ha noe serriøst, de vil bare ha sex. Anbefaler en tur til Mexico. Der fins det bra menn Anonymkode: 03fa0...232
Bergtatt Skrevet 18. mars 2017 #5 Skrevet 18. mars 2017 (endret) 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg forstår ikke dette. Jeg er mann (35) og er også på jakt etter noe seriøst. Jeg kan da umulig være alene om det? Jeg foretrekker Sukker, men har prøvd andre også. Jeg vil tro seriøsiteten varierer med alderen, men i det godt voksne sjiktet skulle man jo tro det var nok av de som faktisk var ute etter noe skikkelig? Anonymkode: e4d14...197 Jeg er som deg bare et par år eldre og bruker hovedsakelig tinder. Og tror at seriøsiteten øker med alderen. Kanskje det er noe miskommunikasjon eller ts er tiltrukket av playere. Endret 18. mars 2017 av Bergtatt
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2017 #6 Skrevet 19. mars 2017 14 timer siden, Bergtatt skrev: Jeg er som deg bare et par år eldre og bruker hovedsakelig tinder. Og tror at seriøsiteten øker med alderen. Kanskje det er noe miskommunikasjon eller ts er tiltrukket av playere. Nei, seriøsitet øker ikke med alder. Anonymkode: bf15e...8f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå