Gå til innhold

Dvask rompe på mannen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det skal sies at ingen av oss er så unge lenger. Han er 52 og jeg 49, men jeg holder meg i form med trening to ganger i uka og daglige turer med hunden. Han sitter mye på rompa, både hjemme og på jobb. Han kjører også mye bil, så generelt blir det mye stillesitting. Idag hadde vi en koselig morgen med frokost på senga, det endte i sex. I vårsola fikk jeg derimot se noe som jeg ikke har sett på noen måneder nå. Mannens bakende i fullt dagslys. Det så.. ikke bra ut. Rompa var..rynkete? Den så flatere ut enn jeg husker den. Kan ikke si at jeg har sett ordentlig på rompa hans på lang stund. Men idag fikk jeg nesten sjokk. Ble kvalm og uvel etter sexen. Er det slik at bakenden kan bli helt flat dersom man ikke er særlig i bevegelse i hverdagen? Han er ganske tynn, det hjelper sikkert ikke på. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, da jeg kjenner meg ubekvem av tanken på å ha sex med han igjen etter det jeg så. Tviler på at han har interesse av styrketrening. Skyldes det all stillesittingen hans de siste årene?

Anonymkode: 06395...954

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som ungdommen sier, OMG....

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt nå får du ta deg sammen. Å komme med så stygge ord mot en du er sammen med er direkte kvalmende. Synds synd på mannen din. Kan du ikke ta han med på trening da? Styrketrening evt? At dere trener sammen.

Anonymkode: f14d7...487

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Dette løses ved å stramme ræva mens man sitter 30-40 ganger hver gang i strekk.

Eller at han jukker hardere når han tar deg i doggy. Alt hjelper.

Anonymkode: aa105...b9a

Skrevet

Nesten like gammel som han og sier bare at knebøy og styrketrening gir både rumpa og testosteron nivået et løft. Latsabb. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, innsats skrev:

Nesten like gammel som han og sier bare at knebøy og styrketrening gir både rumpa og testosteron nivået et løft. Latsabb. 

Ja, han er dessverre litt bedagelig av seg. Men hjelper knebøy på rynkene? Eller finnes det noe oppstrammende kremer han kan bruke?  

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, han er dessverre litt bedagelig av seg. Men hjelper knebøy på rynkene? Eller finnes det noe oppstrammende kremer han kan bruke?  

Musklene og bedre kosthold gjør mye med det du nevner. Trener selv styrke bein hver mandag, onsdag og fredag. Tirsdager og torsdager går jeg tur. Kroppen tilpasser seg og fruen liker hva hun ser. Totalt bruker jeg ikke mer enn 90 minutt på trening av beina. Det er jo mye mindre enn hva en har sex på det jevne. Så tiden på trening gir ønskede resultater for helsa, sexlivet, utseende og at en er attraktiv for partner. Vinn vinn.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får gi han litt av den dyre øyekremen din. Det meste i livet er bra? Stor krise at mannen sin rompe er slapp. 

Du får tenke deg nøye om om du burde skille deg fra han. 

Anonymkode: bcdd6...8b1

• Liker 4
Skrevet

Dump! 

Flat ræv er en "dealbreaker" 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenk deg hvor jævlig han ser ut om 10 år da! Du burde jo bare skyte han (og deg selv etterpå) da ingen fortjener å leve sammen på en så grusomt overflatisk måte. Merker at jeg spyr innvendig.

Anonymkode: 550a5...a5a

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror jeg må til Specsavers, jeg leste "Dansk rumpe på mannen". Hva i alle dager er galt med dansk rumpe liksom? :ler:

Men over til trådens tema. Man kan jo kanskje dempe belysningen litt hvis det er et problem? :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Syntes dere over er urettferdig mot TS. 

Den eneste løsningen her er styrketrening, TS, det løser problemet både med volum og rynker. Meld dere inn på treningssenter sammen hvor han kan trene knebøy og markløft, og problemet vil forsvinne fortere enn du aner! 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Vackra skrev:

Syntes dere over er urettferdig mot TS. 

Den eneste løsningen her er styrketrening, TS, det løser problemet både med volum og rynker. Meld dere inn på treningssenter sammen hvor han kan trene knebøy og markløft, og problemet vil forsvinne fortere enn du aner! 

Når ble det mulig å trene bort rynker?? 

• Liker 1
Skrevet

Her er et tips. La han kjøre 5x12 reps knebøy med deg på ryggen så gir du han en BJ. Da får han den rumpa du liker og du gir han en premie for innsatsen.

Skrevet (endret)

Problemet her er at ts ikke har et prosjekt for sin egen rumpe, men for mannens.  Sånt er ikke smart om poenget er å bygge forholdet.  Like dumt som han gubben som hadde som prosjekt damas botox og leppene hun burde fikse.

Noe annet er det om mannen deler hennes bekymring for flat skrukkestump.  Da kan jo han hive seg på Elixia selv.

Skal ikke være skinnhellig her, innrømmer jeg liker både min egen sprettrumpe og drømmer om at dama mi skal ha det...MEN å begynne å lage prosjekt for partner, det er ikke lurt....

Husker dama som hadde prosjekt med mannens lønnsnivå (ikke sitt eget).   Og mannen som hadde prosjekt med damas hengemage (ikke sin egen ølmage). Og mannen som ville dama skulle shave glatt alt, men gadd ikke røre krattet på egen pung...

Vil man bli gammel med sin kjæreste så får man gratis på kjøpet: Dårlige knær, rynker, hengepupper, hår i ørene på gubben, hår på leppa på dama, tørr mus, brune flekker på huden osv OSV.

Men, man kan følge Holywood stilen og bytte ut partner når alderen merkes.  Det går jo an.

Eller; man kan bli gammel sammen. Med hengepupper og skrukkehud. 

Endret av Nikko
  • Liker 3
Skrevet

Visste du ikke at rynke-rumpe er det nye in?? 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Thyra skrev:

Når ble det mulig å trene bort rynker?? 

Det er ikke rynker, det er bare fravær av volum, og når du fyller opp volum i rumpa igjen, så vil huden strekkes glatt :)

Skrevet
På 18.3.2017 den 19.52, AnonymBruker skrev:

Det skal sies at ingen av oss er så unge lenger. Han er 52 og jeg 49, men jeg holder meg i form med trening to ganger i uka og daglige turer med hunden. Han sitter mye på rompa, både hjemme og på jobb. Han kjører også mye bil, så generelt blir det mye stillesitting. Idag hadde vi en koselig morgen med frokost på senga, det endte i sex. I vårsola fikk jeg derimot se noe som jeg ikke har sett på noen måneder nå. Mannens bakende i fullt dagslys. Det så.. ikke bra ut. Rompa var..rynkete? Den så flatere ut enn jeg husker den. Kan ikke si at jeg har sett ordentlig på rompa hans på lang stund. Men idag fikk jeg nesten sjokk. Ble kvalm og uvel etter sexen. Er det slik at bakenden kan bli helt flat dersom man ikke er særlig i bevegelse i hverdagen? Han er ganske tynn, det hjelper sikkert ikke på. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, da jeg kjenner meg ubekvem av tanken på å ha sex med han igjen etter det jeg så. Tviler på at han har interesse av styrketrening. Skyldes det all stillesittingen hans de siste årene?

Hva er galt med deg?

• Liker 2
Gjest Cartman
Skrevet

Herregud..... Hvordan skal noen her bedømme ræven til mannen din? Jeg vet ikke hvorfor den er flat og rynkete. Ingen her har svaret på det. Jeg vet ærlig talt ikke hva du skal gjøre. Hvis du er direkte, så bør du være ganske perfekt selv. Kritikk går begge veier.

Skrevet (endret)
På 18.3.2017 den 19.52, AnonymBruker skrev:

Ser du får pepper for dine krav, og spørsmålet er jo også hvor streng du er og hvilke (u)rimelige krav du stiller, ikke lett å vurdere om dine krav er urimelige uten den avklaringen.

Er f.eks. denne for flat eller for rynkete?

Endret av Nikko

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...