Gå til innhold

Orgasme men uten ereksjon??

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er et spørsmål først og fremst til menn men vil gjerne også høre fra jentrr som kanskje har vært borte i noe lignende.

Var nylig med en jente, første date, kjente ikke hverandre godt med andre ord. Det ene førte til det andre så var vi plutslelig nakne i sengen. Det var et øyeblikk jeg gruet meg for siden jeg har prestasjonsangst, intet unntak denne gangen heller - hjertrbank, tørr i munnen,  iskalde hender og føtter og ikke engang antydning til ereksjon. 

Men så skjedde det noe merkelig: hun begynte å " vekke" den ved å stryke på ballene og dra forhuden opp og ned med tommel- og pekefingeren. Det tok ca 30 sek før jeg kom, dog penisen var i slapp tilstand hele tiden. Har aldri opplevd det før og det føltes veldig rart. Er det noen som har opplevd det samme??

Anonymkode: e105e...b91

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nesten men ikke helt. Veldig stresset type som skalv og diverse og hvor penis ble stiv og slapp om hverandre. Når jukkingen begynte holdt han i to jukk første gangen. Tok det som et kompliment. :) Bedret seg etterhvert som han ble tryggere i relasjonen vår. Beste sexpartneren jeg har hatt.

Anonymkode: 9f866...cca

Skrevet

Men kjære deg, hvorfor er du så nervøs i utgangspunktet? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Perle skrev:

Men kjære deg, hvorfor er du så nervøs i utgangspunktet? 

Det må jeg nesten ta i egen tråd. Jeg vet ikke. Alltid vært sånn. Men aldri opplevd å faktisk få orgasme uten å være hard i det hele tatt.

Anonymkode: e105e...b91

Skrevet

Var en gang jeg ble vekket av exen som ville ha sex, jeg var trøtt som f å klarte ikke få den stiv, fikk den midt imellom stiv og slapp tror jeg. Var så trøtt så jeg faktisk sovete og våknet om hverandre, endte med en BJ pga sex med en halvslapp penis ikke går. Kom etter en stund fikk jeg høre når jeg voknet på morgenen 😂 Noe av det rareste jeg har vert med på

• Liker 1
Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Orgasme fremkalles ofte av en psykisk / fysisk reaksjon.....Opplevde for noen år tilbake en hærleg nattlig drøm at eg hadde sex/  samleie med dama........Umiddelbart etter   orgasmen så våknet eg...merket   at trusen var igjnnombløt av  sæd....Da skjønte eg at eg hadde opplevd en orgasme.

....Orgasme er oftast en kombinasjon av fysisk / psykisk antsrengelse,og til kåtere ein er til minde fysisk anstrengelse skal til for å fremskaffe orgasme....Har og lagt merke til at dersom  pungen blir full /hard er det lett for å bli kåt........Kanskje er "kåthet hos menn " eit signal ifra hjærnen om at pungen er velfylt,og klar til forplantning.....

Har også registrert at under samleie,at det  føles ofte som penis "glir" ytterligere noen cm inn ....".Rett før" dama  /får orgasme ,og ein kan liksom kjenne at ein bunner....

Endret av Anonym Bruker
AnonymBruker
Skrevet

En kan ha  sæd utløsning uten ereksjon og, en kan og ha erekjsjon og orgasme uten sæd avgang. 

Anonymkode: 2e029...751

• Liker 1
Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En kan ha  sæd utløsning uten ereksjon og, en kan og ha erekjsjon og orgasme uten sæd avgang. 

Anonymkode: 2e029...751

......I barndomen 9- 13 års alderen, så var  klatring  i tre ,stolper etc en fritidsintrs........Igjennom denne form for fysisk aktivitet så opplevde eg å fremskaffe orgasme lenge før eg fekk sæd....

Endret av Anonym Bruker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...