Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg logga innpå facebook og så at jeg hadde en varsel. Ble nysgjerrig, trykka på den og holdt på å få hakeslepp. Var usikker på om jeg leste riktig. Jeg var blitt invitert på Botoxparty. 

Det stod også som følgende "Jo flere som vil være med, jo billigere blir det jenter"
ALTSÅ hæ? Skal man le eller gråte? Botoxparty. Noe av det vemmeligste jeg har hørt. 

Hvem i alle dager finner på noe sånt? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kanskje mer vanlig i California eller noe sånt. Du MÅ vel ikke selv om du dukker opp? Det kan jo være gøy å se på at andre gjør det :)

AnonymBruker
Skrevet

Ehhh.. hvis noen inviterer meg på Botox-party, ville jeg blitt fornærmet. Er ikke det indirekte måte si til noen at personen har rynker? :P 

Anonymkode: ae99f...173

Skrevet

Det hørtes veldig California-husmor ut... Sykt sært egentlig

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehhh.. hvis noen inviterer meg på Botox-party, ville jeg blitt fornærmet. Er ikke det indirekte måte si til noen at personen har rynker? :P 

Haha jo kanskje? Jeg vet da ikke hva 24 år gamle kvinner skal med botox men, det er nå meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke behov når man er 24, men botox kan jo brukes til så mangt. Fra tanngnissing, hodepine eller å glatte ut rynker.

Anonymkode: ec5c7...fc1

Skrevet

Botoxparty faktisk. Jaggu sa jeg smør! Hva blir det neste? Silikonparty? Rævforstørringsparty? Alle ligger på rekke og rad og fikser ræva mens de spiser kanapeer og nipper til champagne. :hoho: 

• Liker 2
Skrevet

Og med det melder jeg meg bare av verden jeg tenker jeg... :daane:

Skrevet

Haha, fikk jeg også forespørsel om i dag! Tror verden har klikka totalt :/

AnonymBruker
Skrevet

Moren min dro på det en gang. Kom hjem kjempefornøyd med botox i pannen og null sinnarynke mer. 

Anonymkode: af19d...e42

Skrevet

Ja, verden blir bare sykere og sykere. Forøvrig ingen ny ting, slike party blir holdt rundt om i hele USA. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes det virker fullstendig useriøst å massebehandle folk med et legemiddel som nervegiftig protein (Botox) faktisk er.

Den som tør å delta på den type behandlinger bør minst sørge for at det er en autorisert sykepleier eller lege som gjør injeksjonen, og at hun/han er tilgjengelig hvis det oppstår komplikasjoner i etterkant. Hun/han bør også være å få tak i/tilby kontrolltime på klinikken hun/han jobber på etter et par ukers tid, så dere eventuelt kan få påfyll på kontrolltimen heller enn å sette store doser i første omgang. Dette er jo en behandler som ikke kjenner dere fra før og ikke kan vite hvordan dere reagerer. 

Jeg synes dette er risky, og er ikke sikker på at dere sparer så veldig mye penger. Det er vel mest sykepleieren/legen som tjener grovt på det, tenker jeg. 

Anonymkode: c24da...b2b

Skrevet
På 18.3.2017 den 17.36, AnonymBruker skrev:

Nei, mange kvinner i tidlig 20 åra bruker botox.  Hvorfor vet jeg ikke for kvinner på 22 år har IKKE rynker.  De har vel ikke så mye annet å bruke penger på da. 

Skrevet

"Beklager, jeg kan ikke være med på botox party på lørdag, skal nemlig i en nose job konfirmasjon da" :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...